Strona zabudowy | z lewej |
Strona zabudowy | z prawej |
Masa [g] | 160 |
Średnica [mm] | 23,3 |
Strona zabudowy | zewnętrzny |
Wymagana ilość | 4 |
Strona zabudowy | góra |
Strona zabudowy | Oś przednia |
Średnica wewnętrzna [mm] | 12,25 |
średnica zewnętrzna [mm] | 32,9 |
Długość [mm] | 82 |
nr EAN | 8033989233390 |
Dodatkowe informacje o produkcie Tuleja wahacza 1459 ORIGINAL IMPERIUM
206, 607, 206 CC, 307, 307 SW, BOXER, 807
XSARA PICASSO, JUMPY I, C5 I, C5 I Break, C3 I, JUMPER I, C8
3523AL, 3523AW, 3523AZ
3523AL, 3523AW, 3523AZ
CITROËN | 3523AL | |
CITROËN | 3523AW | |
CITROËN | 3523AZ | |
PEUGEOT | 3523AL | |
PEUGEOT | 3523AW | |
PEUGEOT | 3523AZ |
Zastosowanie Tuleja wahacza 1459 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:
Tuleje wahacza wraz z wahaczem tworzą układ zawieszenia w samochodzie. Ich zadaniem jest tłumienie drgań przenoszonych z kół pojazdu na jego nadwozie.
Tuleje wahacza są elementem mocno obciążony podczas używania samochodu i jako taki ulegają stosunkowo często awariom. Przyspieszone zużycie tulei wahacza powoduje nierówna nawierzchnia drogi i szybka jazda samochodem po nieodpowiednim podłożu.
Zużyta tuleja wahacza nie zapewnia odpowiedniej sztywności pojazdu co może być niebezpieczny podczas jego eksploatacji.