Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zawieszenie silnika » poduszki silnika » 35878 original imperium

Poduszka silnika 35878 ORIGINAL IMPERIUM

35878 Poduszka silnika ORIGINAL IMPERIUM
original imperium 35878
Poduszka silnika 35878
162.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
3/5 (13 ocen)
numer części:

35878

Masa [g] 1703
Strona zabudowy z prawej
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z przodu
Grubość [mm] 131
Długość [mm] 183
Szerokość [mm] 121
nr EAN 8036244457579

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Poduszka silnika 35878 ORIGINAL IMPERIUM

Poduszka silnika z przodu L/P, hydrauliczna pasuje do: MERCEDES C (C204), C T-MODEL (S204), C (W204), CLS (C218), CLS SHOOTING BRAKE (X218), E (A207), E (C207), E T-MODEL (S212) 1.6-2.2DH 01.07-

Poduszka silnika 35878 ma zastosowanie do modeli samochodów

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE Poduszka silnika 35878 producenta ORIGINAL IMPERIUM

MERCEDES-BENZ

2042400217, 2042400317, 2122401417, 2122401917, 2122404117, 2122404217, 2122406317, 2122406417, A2042400217, A2042400317, A2122401417, A2122401917, A2122404117, A2122404217, A2122406317, A2122406417

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      2042400217
MERCEDES-BENZ      2042400317
MERCEDES-BENZ      2122401417
MERCEDES-BENZ      2122401917
MERCEDES-BENZ      2122404117
MERCEDES-BENZ      2122404217
MERCEDES-BENZ      2122406317
MERCEDES-BENZ      2122406417
MERCEDES-BENZ      A2042400217
MERCEDES-BENZ      A2042400317
MERCEDES-BENZ      A2122401417
MERCEDES-BENZ      A2122401917
MERCEDES-BENZ      A2122404117
MERCEDES-BENZ      A2122404217
MERCEDES-BENZ      A2122406317
MERCEDES-BENZ      A2122406417

Zastosowanie Poduszka silnika 35878 ORIGINAL IMPERIUM w samochodach:

Opinie Klientów o Poduszka silnika 35878 ORIGINAL IMPERIUM:

Ewaryst, Warszawa
2023-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Yevhen, Mirachowo
2023-07-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Zadworna
2022-02-01
 5/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Krzysztof, Zadworna
2022-03-17
 1/5
poduszka wytrzymała 1.5 miesiąca ,wylał się z niej olej .fatalna jakość.
Paweł, Dorohusk
2022-04-02
 4/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ewaryst, Warszawa
2023-09-18
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Zadworna
2022-12-18
 1/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Krzysztof, Zadworna
2022-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Marcin, Izabelin
2025-05-28
 5/5
Zgodnie z opisem
Krzysztof, Zadworna
2022-12-18
 1/5
Produkt zerowej jakości. Ostrzegam przed kupnem. Nie polecam
Krzysztof, Zadworna
2022-12-18
 1/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Krzysztof, Zadworna
2022-03-17
 1/5
produkt wysokiej jakości, polecam
Krzysztof, Zadworna
2022-02-15
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Poduszka silnika


Poduszka silnika to element z pozoru nieistotny. Większość kierowców nawet nie zdaje sobie sprawy z jej istnienia, podczas gdy pełni ona w samochodzie bardzo ważną rolę.

Podpora silnika ma za zadanie łączyć go z karoserią pojazdu. Tłumi ona wibracje oraz zmniejsza hałas. Poduszka wykonana jest z gumy i metalu, zapewnia więc odpowiedni poziom tłumienia drgań, co przyczynia się do ochrony karoserii przed odkształceniami. Guma jest jednak materiałem, który dość szybko ulega zużyciu, z tego względu raz na jakiś czas należy dokonać wymiany podpory silnika.

Objawami usterki poduszki są irytujące stuki i wibracje (odczuwalne zwłaszcza w sytuacji, gdy silnik pracuje na biegu jałowym). Kiedy w trakcie ruszania z miejsca słychać dudnienie może to również wskazywać na awarię tego elementu. Czasem pojawiają się też inne dźwięki, które przybierają na sile podczas jazdy po nierównościach. Objawy, jakie daje wyeksploatowana poduszka silnika, często są mylone z innymi, podobnymi, które wskazują na inne usterki. Z tego względu, aby ustalić przyczynę, lepiej udać się do warsztatu. Samodzielne próby zdiagnozowania przyczyny usterki mogą skutkować niepotrzebnymi wydatkami związanymi z wymianą prawidłowo działających elementów.