Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » końcówki drążków kierowniczych » 7674008 sasic

Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 SASIC

7674008 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego SASIC
sasic 7674008
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008
7674008
sasic 7674008 Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 sasic
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 sasic
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 sasic
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 sasic
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 sasic
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 sasic
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 sasic
Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 sasic
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: 3 szt.
 
    Ocena:
numer części:

7674008

producent:

SASIC

Strona zabudowy oś przednia, z lewej
Wymiar gwintu M14x1,5
dla numeru OE 7701478407
parzyste numery artykułów 7674009
nr EAN 3660872398734

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 SASIC

Końcówka drążka kierowniczego L pasuje do: RENAULT KANGOO BE BOP, KANGOO EXPRESS, KANGOO II 1.2-Electric 02.08-
numery OEM:
RENAULT      7701478407

Zastosowanie Końcówka drążka kierowniczego poprzecznego 7674008 SASIC w samochodach:

Drążek kierowniczy i końcówka drążka kierowniczego


Drążek to element łączący zwrotnicę zawieszenia z przekładnią kierowniczą. Umożliwia prawidłowe prowadzenie przednich kół. Drążek zakończony jest elementem w kształcie litery "L". Jest on wyposażony w przegub kulowy. Jedno ramię zamocowane jest do drążka, drugie do zwrotnicy. Przegub jest elastyczny, dzięki niemu zawieszenie może poruszać się w pionie w stosunku do położenia przekładni kierowniczej.

Zużycie drążków pogarsza dość istotnie prowadzenie pojazdu. Objawia się wibracjami na kierownicy, a także stukami, bardzo wyraźnie słyszalnymi zwłaszcza na nierównej nawierzchni. Ciekawostką jest fakt, że luzy drążka kierowniczego to jeden z najczęstszych powodów, z których pojazd nie przechodzi okresowego badania technicznego. Zaleca się, aby drążki wymieniać parami. Technicznie rzecz ujmując, sama wymiana drążka nie pociąga konieczności jednoczesnej wymiany końcówki. W praktyce jednak mechanicy zalecają taki właśnie sposób postępowania.

Po dokonaniu wymiany drążków konieczne jest ustawienie zbieżności kół oraz sprawdzenie geometrii zawieszenia.

Drążki i końcówki drążków są elementami eksploatacyjnymi, które zużywają się w toku eksploatacji pojazdu i podlegają okresowej wymianie. Okres eksploatacyjny dla większości aut jest różny.