Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » bęben hamulcowy » DB4214MR trw

Bęben hamulcowy DB4214MR TRW

DB4214MR Bęben hamulcowy TRW
trw DB4214MR
288.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

DB4214MR

producent:

TRW

Średnica bębna hamulcowego 213,5
Śr. wewn. bębna ham. [mm] 203,3
Śr. zewn. bębna ham. [mm] 234
Wewnętrzna wysokość bębna hamulcowego [mm] 50,5
Całkowita wysokość bębna hamulcowego [mm] 76,0
Maksymalna wielkość poślizgu bębna [mm] 204,45
Średnica otworu centrującego [mm] 49,3
Ilość otworów 4
Ø rozmieszczenia otworów [mm] 100
Rozmiar gwintu 1 M12x1,5
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z łożyskiem
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z pierścieniem nadajnika impulsów ABS
nr EAN 3322938139322

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Bęben hamulcowy DB4214MR TRW

Bęben hamulcowy tył pasuje do: DACIA LOGAN, LOGAN EXPRESS, LOGAN MCV, RENAULT CLIO I, CLIO II, CLIO II/HATCHBACK, LOGAN I, MEGANE I, MEGANE I CLASSIC, MEGANE I COACH, MEGANE SCÉNIC 1.2-2.0 01.96-
numery OEM:
RENAULT      60 01 547 703
RENAULT      77 00 839 322
DACIA      60 01 547 703
DACIA      77 00 839 322

Zastosowanie Bęben hamulcowy DB4214MR TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Bęben hamulcowy DB4214MR TRW:

2021-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-11-03
 5/5
bębny zamontowane hamulce działają bardzo dobrze
zobacz instrukcję montażu DB4214MRzobacz instrukcję montażu DB4214MR

Bęben hamulcowy

Hamulec bębnowy Jest elementem układu hamulcowego, który jest coraz rzadziej stosowany we współczesnych pojazdach. Zazwyczaj spotyka się je w starszych samochodach lub w autach wykorzystywanych do jazdy miejsckiej.

Bęben jest przytwierdzony do piasty koła. W jego wnętrzu znajdziemy szczęki hamulcowe, cylkinderki hamulcowe, rozpieracze szczęk hamulcowych oraz drobne podzespoły jak sprężynki. Całość osadzona się na osi tarczy nośnej. Szczeki hamulcowe rozpierane są przez cylinderki hamulcowe i tak odbywa się hamowanie hamuylca bębnowego.

Problemem bębna hamulcowego jest brak możliwości samooczyszczania podczas jazdy oraz trudność w odprowadzaniu ciepła, wydzielającego się podczas hamowania samochodu. Czynniki te spowodowały, że większość producentów samochodów nie stosuje hamulców bębnowych na przedniej osi pojazdu..

Bębny hamulcowe stosuje się w większości na tylnej osi auta. Wymiana jest dosyć trudna z uwagi na tendencję do tworzenia się rantu na powierzchni wewnętrznej i prolemami ze zdjęciem bębna z osi pojazdu i powinna być przeprowadzana przez serwis samochodowy. Podczas wymiany bębnów hamulcowe zalecana jest wymiana szczęk hamulcowych, a w niektórych samochodach również łożyska kół.