Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » sworzeń wahacza i przeguby » sworzeń wahacza » JBJ760 trw

Sworzeń wahacza JBJ760 TRW

JBJ760 Sworzeń wahacza TRW
trw JBJ760
Sworzeń wahacza JBJ760
JBJ760
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (10 ocen)
numer części:

JBJ760

producent:

TRW

Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z obu stron
Strona zabudowy góra
Strona zabudowy wewnątrz
nr EAN 3322937512300

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Sworzeń wahacza JBJ760 TRW

Sworzeń wahacza przód L/P (góra/wewnątrz przód) (średnica stożka 13,4mm) pasuje do: NISSAN INTERSTAR, OPEL MOVANO A, RENAULT MASTER II 1.9D-3.0D 12.97-

Sworzeń wahacza JBJ760 ma zastosowanie do modeli samochodów

RENAULT

CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II

OPEL

ASTRA G, ARENA, ARENA Combi, MONTEREY B, FRONTERA B, MO, ZAFIRA A

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

NISSAN

ALMERA TINO, ALMERA II Hatchback, MAXIMA, ALMERA II, X-TRAIL I, PRIMERA, PRIMERA Hatchback

VOLVO

S80 I, C70 I, V70 II, S60 I, XC90 I, S40 II, V50

TATA (TELCO)

INDICA, SAFARI, TELCOLINE, INDIGO, INDIGO MARINA, INDICA VISTA, INDIGO MANZA

Numery OE Sworzeń wahacza JBJ760 producenta TRW

RENAULT

7700302114, 7701056970

OPEL

4401910, 4500090, 9109910, 9160390

NISSAN

4011000QAA, 4011000QAB

numery OEM:
NISSAN      40110-00QAA
NISSAN      40110-00QAB
OPEL      44 01 910
OPEL      45 00 090
OPEL      9109910
OPEL      9160390
RENAULT      77 00 302 114
RENAULT      77 01 056 970
VAUXHALL      44 01 910
VAUXHALL      45 00 090
VAUXHALL      9109910
VAUXHALL      9160390

Zastosowanie Sworzeń wahacza JBJ760 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Sworzeń wahacza JBJ760 TRW:

Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Jeszcze nigdy się nie zawiodłem na producencie trw , także teraz
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Bez żadnych problemów, polecam
wojtek, Marki
2021-05-13
 5/5
Bardzo dobra jakość i niska cena.
Mirosław, Łódź
2025-04-21
 5/5
Wszystko ok
Piotr, Stargard Szczeciński
2020-05-07
 5/5
Mechanik mówił żeby kupić JBJ1073 trw i tak zrobiłem
Andrzej, Knurów
2020-06-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
JACEK, Stargard Szczeciński
2019-12-13
 5/5
stosowałem części tej firmy w starym samochodzie i bardzo dobrze się sprawdzały
Paweł, Warszawa
2023-07-09
 5/5
Do Opla Merivy 1.6 105KM 2007 Z16XEP pasuje idealnie. W oryginalnym wahaczu sworzeń jest przymocowany na 3 nitach które trzeba rozwiercić lub usunąć w inny sposób
Sławomir, Golczewo
2020-01-12
 5/5
Ceny lepsze niż u konkurencji
Robert, Wiele
2022-10-11
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Sworzeń wahacza


Sworzeń wahacza jest bardzo ważnym elementem układu zawieszenia. To kulowy przegub, którego zadaniem jest prowadzenie kół w odpowiedniej pozycji przez wahacze. Umożliwia on również skręcanie. W trakcie eksploatacji wskutek naturalnego zużycia mogą powstawać luzy, których zlekceważenie może doprowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji.

Ten element musi zatem charakteryzować się wysoką odpornością i niezawodnością. Producenci dokładają wszelkich starań, by sworznie wahacza spełniały wszelkie standardy wytrzymałościowe. O tym, że sworznie ulegają zużyciu, użytkownika mogą poinformować następujące objawy: stuki słyszalne w czasie jazdy i zlokalizowane w okolicy wahacza; gorsze prowadzenie samochodu (koła nie reagują na ruch kierownicy przy małych skrętach lub reagują z opóźnieniem albo wyczuwalny jest opór); występują luzy zawieszenia (da się je zauważyć, a nawet usłyszeć).

Skutki zaniedbań będą różne w przypadku różnych konstrukcji zawieszenia. Rozwiązanie wielowahaczowe, w razie awarii uchroni użytkownika przed całkowitą zmianą pozycji koła. W przypadku zawieszenia jednowahaczowego, po wypięciu się sworznia koło może nawet wyskoczyć z osi i ustawić się poziomo. Dlatego ważne jest reagowanie z wyprzedzeniem i wymiana sworznia już przy pierwszych objawach.