Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » przewody hamulcowe elastyczne Volkswagen LT 28-35 II Autobus (2DB, 2DE, 2DK) 2.8 TDI (2001.05-2006.06) 158km » PHD1171 trw
wybrany samochód: 
Volkswagen Lt 28-35 Ii Autobus (2db, 2de, 2dk) 2.8 Tdi (2001.05-2006.06) 158km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Przewód hamulcowy elastyczny PHD1171 TRW

PHD1171 Przewód hamulcowy elastyczny TRW
trw PHD1171
Przewód hamulcowy elastyczny PHD1171
51.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (15 ocen)
numer części:

PHD1171

producent:

TRW

Status produktu: Normalny
Długość [mm]434
Rozmiar gwintu 1M10x1
Rodzaj gwintuGwint wewnętrzny
Rozmiar gwintu 2Banjo
nr EAN3322938222611

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Przewód hamulcowy elastyczny PHD1171 TRW

Przewód hamulcowy elastyczny przód L/P (dł. 434mm, M10x1/Banjo) pasuje do: CHEVROLET CRUZE, ORLANDO, VOLT, OPEL AMPERA, ASTRA J 1.3D-2.0D 05.09-
numery OEM:
OPEL      12774865
OPEL      13336917
OPEL      13399771
OPEL      39041648
OPEL      5 62 173
OPEL      5 62 494
OPEL      5 64 016
VAUXHALL      12774865
VAUXHALL      13336917
VAUXHALL      13399771
VAUXHALL      5 62 173
VAUXHALL      5 62 494
VAUXHALL      5 64 016
CHEVROLET      12774865
CHEVROLET      13336917
CHEVROLET      13399771
CHEVROLET      5 62 173
CHEVROLET      5 62 494
CHEVROLET      5 64 016

Zastosowanie Przewód hamulcowy elastyczny PHD1171 TRW w samochodach:

Opinie Klientów o Przewód hamulcowy elastyczny PHD1171 TRW:

Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Mariusz, Łęgowo
2020-10-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Stefan,
2021-02-16
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Kraków
2020-07-29
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Adrian, Gorzów Wielkopolski
2020-08-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Andrzej, Grójec
2022-04-05
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Janusz, Warszawa
2020-09-28
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Dariusz, Kętrzyn
2023-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Łukasz, Warszawa
2023-05-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Elastyczne przewody hamulcowe


Są integralną i istotną częścią układu hamulcowego. Wymagają regularnych kontroli. Wykonują bowiem ciężką pracę zawsze, gdy używane są hamulce. Przewody poddawane są wówczas skrajnym obciążeniom. Awaria tego elementu równoznaczna jest ze spadkiem ciśnienia w układzie.

Aby upewnić się, że wszystko jest w porządku, należy dokonać oględzin, w których trakcie dostrzec można wszelkie wycieki lub pęknięcia. Zaobserwowanie takiego zużycia może świadczyć o tym, że również inne elementy układu mogą wymagać wymiany.

Objawem uszkodzenia elastycznych przewodów jest miękki pedał hamulca. Świadczy to o tym, że ciśnienie płynu hamulcowego jest niewystarczające, zbyt niskie, by zapewnić prawidłową siłę hamowania. Wymianę przewodów należy przeprowadzić w specjalistycznym warsztacie. Każdorazowo należy również wymienić płyn hamulcowy.

Dobra wiadomość jest taka, że awaria elastycznych przewodów nie powoduje całkowitej utraty hamulców. Producenci stosują dwa niezależne układy, z których jeden obsługuje przednią, drugi zaś tylną oś. Oznacza to, że po utracie "jednej osi" pozostanie nam jedynie około 50% pierwotnej siły hamowania. Wymianę należy jednak przeprowadzić, zanim dojdzie do tak radykalnych rozwiązań.