Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ wydechowy » tłumik » 0219-01-03050 4max

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-03050 4MAX

0219-01-03050 Tłumik układu wydechowego, tylny 4MAX
131.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

0219-01-03050

producent:

4MAX

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-03050 4MAX

Tłumik układu wydechowego tył pasuje do: SEAT INCA, VW CADDY II, CADDY II/MINIVAN 1.4/1.6/1.9D 11.95-01.04

Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-03050 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

Numery OE Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-03050 producenta 4MAX

VOLKSWAGEN

6K9253409, 6K9253409D, 6K9253409H

SEAT

6K9253409D, 6K9253409F

numery OEM:
SEAT      6K9253409D
SEAT      6K9253409F
VOLKSWAGEN      6K9253409
VOLKSWAGEN      6K9253409D
VOLKSWAGEN      6K9253409H
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Tłumik układu wydechowego, tylny 0219-01-03050 4MAX w samochodach:

Tłumik wydechowy


Tłumik to w zasadzie grupa kilku pokrewnych elementów wchodzących w skład układu wydechowego pojazdu. Jego głównym celem jest prawidłowe (zgodne z obowiązującymi normami) przetwarzanie spalin wydobywających się z silnika oraz redukowanie generowanego przy tym hałasu.

Producenci stosują różne rozwiązania. Liczba tłumików dobierana jest tak, aby zapewnić optymalną równowagę pomiędzy efektywnością pracy a kosztami produkcji i późniejszej eksploatacji.

Zwykle w układzie wydechowym stosuje się dwa albo trzy tłumiki wylotowe. Zazwyczaj są to tłumik przedni, środkowy i końcowy. Prócz tego w układzie występują: kolektor wylotowy, katalizator, rura wydechowa końcowa i inne.

Główną bolączką tych elementów jest zużycie wskutek postępującej korozji. Tłumik umiejscowiony jest pod podwoziem na zewnątrz pojazdu, w związku z tym, narażony jest na bardzo niekorzystne czynniki, takie jak stałe zawilgocenie, brud, sól (w warunkach zimowych) itp. Nie bez znaczenia są też uszkodzenia mechaniczne powstałe w kontakcie z podłożem.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.