Przepraszamy, z przyczyn technicznych kontakt telefoniczny dzisiaj może być utrudniony.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Citroën C15 Platforma / podwozie (VDPD) 1.8 D (1992.11-2000.05) 60km » C1A026ABE-P abe
wybrany samochód: 
Citroën C15 Platforma / Podwozie (vdpd) 1.8 D (1992.11-2000.05) 60km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe kpl. C1A026ABE-P ABE

C1A026ABE-P Klocki hamulcowe kpl. ABE
76.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C1A026ABE-P

producent:

ABE

Strona zabudowyOś przednia
Ograniczenia producentaATE
Grubość [mm]19,8
Szerokość [mm]146
Wysokość [mm]54,7
Liczba wskazań zużycia [na oś]1
Styk ostrzegawczy o zużyciuze stykiem zużycia
System hamulcowyATE
Długość złącza ostrzegawczego [mm]155

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe kpl. C1A026ABE-P ABE

Klocki hamulcowe kpl. przód , pasuje do: AUDI A1, A2, A3, SEAT ALTEA, ALTEA XL, CORDOBA, IBIZA III, IBIZA IV, IBIZA IV SC, IBIZA IV ST, LEON, TOLEDO I, TOLEDO II, TOLEDO III 1.0-Electric 05.91-
numery OEM:
AUDI      1J0 698 151D
AUDI      1J0 698 151E
AUDI      1J0 698 151F
AUDI      1J0 698 151G
AUDI      1K0 698 151A
SEAT      1J0 698 151G
SEAT      1K0 698 151A
SKODA      1J0 698 151D
SKODA      1J0 698 151E
SKODA      1J0 698 151G
SKODA      1K0 698 151A
SKODA      1K0 698 151D
VOLKSWAGEN      1J0 698 151 P
VOLKSWAGEN      1J0 698 151D
VOLKSWAGEN      1J0 698 151E
VOLKSWAGEN      1J0 698 151F
VOLKSWAGEN      1J0 698 151G
VOLKSWAGEN      1K0 698 151A
VOLKSWAGEN      1K0 698 151D
VAG      1K0698151A

Zastosowanie Klocki hamulcowe kpl. C1A026ABE-P ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.