Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce tarczowe » klocki hamulcowe Mitsubishi LANCER III (C1_A, C6_A) 1.8 Diesel (C14AS) (1984.01-1986.09) 58km » C2B016ABE-P abe
wybrany samochód: 
Mitsubishi Lancer Iii (c1_a, C6_a) 1.8 Diesel (c14as) (1984.01-1986.09) 58km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Klocki hamulcowe kpl. C2B016ABE-P ABE

C2B016ABE-P Klocki hamulcowe kpl. ABE
95.01 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C2B016ABE-P

producent:

ABE

Strona zabudowyOś tylna
Ograniczenia producentaTRW
Grubość [mm]17
Szerokość [mm]95,4
Wysokość [mm]51,5
Wysokość 2 [mm]45
Styk ostrzegawczy o zużyciubez styku zużycia
System hamulcowyTRW
Długość 2 [mm]95,4
Szerokość 2 [mm]95,4

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Klocki hamulcowe kpl. C2B016ABE-P ABE

Klocki hamulcowe kpl. tył , pasuje do: BMW 1 (E81), 1 (E87), 1 (E88), 1 (F20), 3 (E90), 3 (E92), MINI (R52), (R57), COUNTRYMAN (R60), PACEMAN (R61) 1.6-2.0D 06.04-10.16
numery OEM:
BMW      2 288 889
BMW      34212288889
BMW      34216767145
BMW      34216767146
BMW      34216774417
BMW      34216777240
BMW      34216779294
BMW      34216788183
BMW      34219804739
BMW      34219808172
BMW      6 767 145
BMW      6 767 146
BMW      6 774 417
BMW      6 777 240
BMW      6 779 294
BMW      6 788 183
BMW      9 804 739
BMW      9 808 172
MINI      34 21 9 804 739
MINI      34219808172
MINI      9 804 739
MINI      9 808 172

Zastosowanie Klocki hamulcowe kpl. C2B016ABE-P ABE w samochodach:

 


Klocki hamulcowe

 

Klocki hamulcowe to kluczowy element układu hamulcowego tarczowego, odpowiadający za skuteczne zmniejszanie prędkości pojazdu oraz jego zatrzymanie. Ich działanie opiera się na wytwarzaniu tarcia poprzez dociśnięcie do obracającej się tarczy hamulcowej, co powoduje spowolnienie ruchu obrotowego kół. Siła docisku generowana jest przez układ hydrauliczny, aktywowany poprzez naciśnięcie pedału hamulca.
 

Budowa i właściwości techniczne
 

Typowe klocki hamulcowe są zamocowane w zacisku, który utrzymuje je w odpowiednim położeniu względem tarczy. Podczas hamowania tłoczek hydrauliczny przemieszcza je w kierunku tarczy, powodując kontakt materiału ciernego z jej powierzchnią. Wysokie temperatury oraz znaczne siły działające podczas tego procesu sprawiają, że klocki muszą być wykonane z odpornych na ścieranie i odkształcenia materiałów kompozytowych.

Konstrukcja klocków opiera się zazwyczaj na trzech warstwach: stalowej płytce nośnej, warstwie tłumiącej drgania i ograniczającej przenoszenie ciepła na zacisk, a także na warstwie ciernej – kluczowym elemencie decydującym o skuteczności hamowania. Skład mieszanki ciernej jest różny w zależności od producenta i ma wpływ na parametry pracy klocków, ich żywotność oraz poziom generowanego hałasu.
 

Dobór i eksploatacja
 

Klocki hamulcowe należą do elementów eksploatacyjnych, które ulegają naturalnemu zużyciu. W zależności od warunków jazdy, masy pojazdu i stylu prowadzenia, ich żywotność waha się zwykle w przedziale 30–45 tysięcy kilometrów, choć w warunkach intensywnej eksploatacji może być krótsza. Regularna kontrola stanu klocków i ich terminowa wymiana są niezbędne dla zachowania pełnej skuteczności hamowania oraz bezpieczeństwa użytkowania pojazdu.
 

Asortyment
 

W naszej ofercie dostępny jest szeroki wybór klocków hamulcowych przeznaczonych do samochodów osobowych różnych marek i modeli. Proponujemy wyroby renomowanych producentów, takich jak: Japanparts, Kamoka, Brembo, TRW, A.B.S., Textar, Meyle, Hella, LPR, ATE i inni. Klocki te spełniają rygorystyczne normy techniczne i mogą być stosowane zarówno w pojazdach codziennego użytku, jak i w samochodach o zwiększonych wymaganiach eksploatacyjnych.