Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » pompa hamulcowa Fiat STILO (192_) 1.9 JTD (192_XF1A) (2002.02-2006.11) 80km » C9A015ABE abe
wybrany samochód: 
Fiat Stilo (192_) 1.9 Jtd (192_xf1a) (2002.02-2006.11) 80km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Pompa hamulcowa C9A015ABE ABE

C9A015ABE Pompa hamulcowa ABE
abe C9A015ABE
Pompa hamulcowa C9A015ABE
C9A015ABE
147.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

C9A015ABE

producent:

ABE

Status produktu: Normalny
dla numeru artykułu1455
otwór Ø [mm]25,4
System hamulcowyATE
Wymiar gwintu12 x 1 (2)
nr EAN5900427247123

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hamulcowa C9A015ABE ABE

Pompa hamulcowa (25,4mm) pasuje do: AUDI A4 B5, A4 B6, A4 B7, A6 C5, SEAT EXEO, EXEO ST, SKODA SUPERB I, VW PASSAT B5, PASSAT B5.5 1.6-4.2 08.96-05.13
numery OEM:
AUDI      8E0 611 021 A
SEAT      8E0 611 021 B
SKODA      8E0 611 021 B
VOLKSWAGEN      8E0 611 021 A
VOLKSWAGEN      8E0 611 021 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Pompa hamulcowa C9A015ABE ABE w samochodach:

Pompa hamulcowa


Zadaniem pompy hamulcowej jest wytworzenie odpowiednio wysokiego ciśnienia płynu hamulcowego, który następnie trafia do kół. Z racji na sterowanie układem hamowania, pompa ma ogromny wpływ na bezpieczeństwo czynne pojazdu i jego użytkowników.

W skład każdej pompy hamulcowej wchodzą: korpus, pierścienie uszczelniające, tłok, cylinder, sprężyna dociskowa, wlot i wylot płynu. Na obudowie pompy umieszcza się zwykle zbiorniczek wyrównawczy płynu hamulcowego. W korku zbiornika znajduje się czujnik, który wskazuje zbyt niski poziom płynu. Kierowca jest o tym powiadamiany poprzez zaświecenie się odpowiedniej kontrolki.

Pompa hamulcowa to część, która wymaga nieustannej kontroli. Najprostszą metodą na sprawdzenie poprawności działania układu jest upewnienie się, czy ilość płynu w zbiorniczku płyny hamulcowego jest prawidłowa. Jeśli wyraźnie go ubyło od ostatniego sprawdzania, należy skontrolować przewody. Niski poziom płynu świadczy też o zużyciu się klocków. Podczas hamowania, klocki hamulcowe zaciskające się na tarczach, wysuwają się bardziej. To z kolej zwiększa zapotrzebowanie na płyn hamulcowy w układzie. W efekcie nadmiar ze zbiorniczka trafia do przewodów. W takiej sytuacji poziom płynu powinien zostać uzupełniony.