325ml
COOLING SYSTEM STOP LEAK - Puszka. Zalecany do wszystkich samochodów osobowych z silnikami benzynowymi, Diesla oraz na gaz LPG chłodzonych cieczą. RÓWNIEŻ DO CHŁODNIC ALUMINIOWYCH.
Zlikwiduje niewielkie wycieki z chłodnicy, ukł. chłodzenia, jednocześnie skutecznie zapobiega powstawaniu rdzy, korozji i kamienia kotłowego. Obojętny dla gumowych węży i uszczelek.
Mieszalny z każdym płynem chłodzącym na bazie glikolu.
Nie zapycha kanałów chłodnicy.
Sposób użycia:
- Otworzyć układ ogrzewania do maksimum.
- Sprawdzić poziom i uzupełnić płyn chłodzący.
- nagrzać silnik.
- Preparat mocno wstrząsnąć i wlać ostrożnie bezpośrednio do chłodnicy lub zbiornika wyrównawczego.
- Uruchomić silnik na około 5 min lub rozpocząć jazdę kontrolując temperaturę silnika.
325ml
Uszczelnia i zapobiega wyciekom. Regeneruje uszczelki gumowe. Czyści, chroni urządzenia poprzez detergenty i środki dyspersyjne. Powoduje łatwiejszą zmianę obciążenia. Ogranicza szarpanie. Przywraca miękką zmianę biegów. Rozpuszczalny w oleju preparat likwiduje przecieki i im zapobiega, Ułatwia i wycisza zmiany biegów, Zapobiega starzeniu i utlenianiu płynów w przekładni hydrokinetyczej oraz w układach kierowniczych ze wspomaganiem.
Wyciszy i ułatwi zmianę biegow oraz uszczelni wycieki, zapobiego ich powstawaniu
Hamuje starzenie się i utlenianie oleju w automatycznej skrzyni biegów i układów kierowniczych ze wspomaganiem. Przedłuża żywotność części.
Zastosowanie: Może być dodawany do wszystkich dostępnych w handlu olejów do skrzyń automatycznych ze specyfikacją Dextron II i Ford lub innych o podobnej specyfikacji.
Sposób użycia:
Jedna puszka o pojemności 325 ml wystarcza na 6,5 l oleju.
125 ml
Uszczelnia i zapobiega wyciekom oleju z układu wspomagania bez konieczności demontażu. Regeneruje gumowe, neoprenowe uszczelniacze, uszczelki oraz oringi.
Wydłuża okres eksploatacji.
Sposób użycia:
Dolać 1 opakowanie 125ml na 2 litry oleju układu wspomagania tak aby procentowo preparat stanowił nie więcej niż 5 - 7 % objętości oleju.
Zalecany do wszystkich olejów:
ze specyfikacją DEXTRON II, DEXTRON III, FORD, LHM lub innych o podobnej specyfikacji.