Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy Renault MASTER III Platforma / podwozie (EV, HV, UV) 1830 LS (2010.02-???) 101km » AT23202 at autoteile
wybrany samochód: 
Renault Master Iii Platforma / Podwozie (ev, Hv, Uv) 1830 Ls (2010.02-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23202 AT AUTOTEILE

428.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

AT23202

producent:

AT AUTOTEILE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23202 AT AUTOTEILE

numery OEM:
AUDI      03F 133 062 B
AUDI      3F133062B
VOLKSWAGEN      03F 133 062 B
VOLKSWAGEN      3F133062B
VAG      03F 133 062 B
VAG      3F 133 062 B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY VOLKSWAGEN AT23202 AT AUTOTEILE w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.