Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » zasilanie powietrzem » przepustnica, czujnik » korpus przepustnicy » AT23250 at autoteile

KORPUS PRZEPUSTNICY FIAT AT23250 AT AUTOTEILE

466.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:9 szt. wysyłka Poniedziałek
:9 szt. wysyłka Wtorek

    Ocena:
numer części:

AT23250

dostawca:

AT AUTOTEILE

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KORPUS PRZEPUSTNICY FIAT AT23250 AT AUTOTEILE

KORPUS PRZEPUSTNICY FIAT AT23250 ma zastosowanie do modeli samochodów

FIAT

MULTIPLA, STRADA, PUNTO, DOBLO, STILO, DUCATO, ULYSSE

ALFA ROMEO

166, 147, GT, 159, BRERA, SPIDER, MITO

LANCIA

LYBRA, LYBRA SW, THESIS, PHEDRA, YPSILON, MUSA, DELTA III

MERCEDES-BENZ

KLASA M, CLK, KLASA S, KLASA S coupe, KLASA C, KLASA C coupe, KLASA C T-Model

Numery OE KORPUS PRZEPUSTNICY FIAT AT23250 producenta AT AUTOTEILE

FIAT

55187316, 77363462, 77364549, 77365394

ALFA ROMEO

77363462, 77364549, 77365394

LANCIA

77363462, 77364549, 77365394

numery OEM:
ALFA ROMEO      77 363 462
ALFA ROMEO      77 364 549
ALFA ROMEO      77 365 394
ALFA ROMEO      77364549
ALFA ROMEO      77365394
FIAT      55 187 316
FIAT      77 363 462
FIAT      77 364 549
FIAT      77 365 394
LANCIA      77 363 462
LANCIA      77 364 549
LANCIA      77 365 394
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KORPUS PRZEPUSTNICY FIAT AT23250 AT AUTOTEILE w samochodach:

Przepustnica, korpus przepustnicy


Przepustnica to element znajdujący się w plastikowej obudowie, który standardowo mocuje się w kanale dolotowym powietrza do silnika. Zasadniczy korpus to solidny stalowy element. Wewnątrz, w otworze, będącym przedłużeniem kanału dolotowego umieszczona jest ruchoma klapka, która uchylając się, wpuszcza powietrze do cylindrów. W korpusie znajduje się też czujnik położenia przepustnicy, który steruje dawką paliwa, wtryskiwanego do cylindrów.


Przepustnicę z pedałem przyspieszenia łączy metalowa linka oraz sprężyna, która stawia opór przy wciśnięciu pedału.
Z racji usytuowania w kanale dolotowym, do przepustnicy docierać mogą śladowe ilości zanieczyszczeń z zabrudzonego filtra powietrza. Większe ich nagromadzenie może doprowadzić do osadzania się brudu na klapce przepustnicy i jej niedokładnego domykania.
Skutkiem tego najczęściej jest nierówna praca silnika na biegu jałowym. Kolejnym sygnałem jest niewłaściwe reagowanie samochodu na wciśnięcie pedału przyspieszenia (spowolniona reakcja). Pamiętać należy, że te objawy świadczyć mogą również o uszkodzeniu czujnika przepustnicy lub silniczka krokowego. Brudna przepustnica daje zatem podobne objawy co np. uszkodzone świece i układ EGR. Dobrym pomysłem będzie więc sprawdzenie również tych elementów.
 

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.