Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » filtry » filtr hydrauliczny Dacia LOGAN pick-up (US_) 1.5 dCi (2010.05-???) 88km » AT30029 at autoteile
wybrany samochód: 
Dacia Logan Pick-up (us_) 1.5 Dci (2010.05-???) 88km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW KPL. MERCEDES AT30029 AT AUTOTEILE

AT30029 FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW KPL. MERCEDES AT AUTOTEILE

    Ocena:
numer części:

AT30029

dostawca:

AT AUTOTEILE

(odp. VAI 30-7316) z uszczelką (OE 140 271 00 80) CHRYSLER, DODGE,JEEP Cherokee, MERCEDES Sprinter, Vito, W202,W203,W204,W210,W211,W163,W140,W220,W221, SL, SLK, SLR
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: H182KIT
Numer dostawcy: AT30029
(odp. VAI 30-7316) z uszczelką (OE 140 271 00 80) CHRYSLER, DODGE,JEEP Cherokee, MERCEDES Sprinter, Vito, W202,W203,W204,W210,W211,W163,W140,W220,W221, SL, SLK, SLR
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: H182KIT
Numer dostawcy: AT30029

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW KPL. MERCEDES AT30029 AT AUTOTEILE

numery OEM:
ALFA ROMEO      1402770095
MERCEDES-BENZ      1402770095
MERCEDES-BENZ      A1402770095
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie FILTR AUTOMATYCZNEJ SKRZYNI BIEGÓW KPL. MERCEDES AT30029 AT AUTOTEILE w samochodach:

Filtr hydrauliczny automatycznej skrzyni biegów


W układzie obiegu oleju, występującym w automatycznych skrzyniach biegów, filtry instaluje się zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej. Główny, zintegrowany filtr przepływu położony jest bezpośrednio w misce oleju przekładniowego, tuż przed pompą. Niewielka dostępna przestrzeń montażowa wymusza, aby filtry charakteryzowały się niskim ciśnieniem różnicowym dopuszczalnym w trybie zasysania. Zdolność do pochłaniania zanieczyszczeń przez takie filtry jest ograniczona. Czynnikiem niekorzystnym jest rosnąca lepkość oleju (zwłaszcza w niskich temperaturach). Z tego powodu tak ważny jest serwis.

Aby osiągnąć jeszcze wyższy poziom czystości oleju, filtry instaluje się również po stronie tłocznej pompy. Muszą one posiadać wysoką odporność na ciśnienie panujące w tym elemencie układu smarowania. Zadaniem filtra jest tu bezpośrednia ochrona siłownika hydraulicznego oraz oczyszczenie strumienia oleju z najdrobniejszych cząstek.

Regularna wymiana oleju przekładniowego oraz filtrów (zarówno po stronie ssawnej, jak i tłocznej) pozwoli cieszyć się długą i bezawaryjną pracą automatycznej skrzyni biegów. Zaniechanie tego, z pewnością doprowadzi do szybszego zużycia się elementów ciernych i w efekcie spowoduje awarię lub zniszczenie skrzyni. Doprowadzenie tych elementów do stanu używalności bądź ich wymiana na nowe wiąże się z bardzo wysokimi nakładami finansowymi.

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.