Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » A4008 auto-starter

Alternator A4008 AUTO-STARTER

A4008 Alternator AUTO-STARTER
auto-starter A4008
Alternator A4008
A4008
auto-starter A4008 Alternator
323.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (2 oceny)
numer części:

A4008

producent:

AUTO-STARTER

Długość 2 [mm] 28
Długość 1 [mm] 52,50
Napięcie [V] 12
Długość 3 [mm] 46,00
Prąd ładowania alternatora [A] 60
Koła pasowe z kołem pasowym
nr EAN 5901259404920

skład zestawu:
ABE9002 Łożysko
ABE9002(FAG) Łożysko
ABE9002(NSK) Łożysko
ABE9002(NTN) Łożysko
ABE9002(SKF) Łożysko
ABE9004 Łożysko
ABE9004(FAG) Łożysko
ABE9004(NSK) Łożysko
ABE9004(NTN) Łożysko
ABE9004(SKF) Łożysko
ABR4031 Łożysko główne, alternator, Brand new AS-PL Alternator S.R.E. bracket
APC4005 Pokrywa zabezpieczająca, alternator
AR4003 Wirnik, alternator
AR4009 Wirnik, alternator
ARC4001 Prostownik, alternator
ARC4009 Prostownik, alternator
ARE4003 Regulator napięcia
ARS0023 Zestaw naprawczy, alternator
ARS2008 Zestaw naprawczy, alternator
AS4001 Stojan, alternator
ASL9006 Pierścień ślizgowy, alternator
JX42 Szczotka węglowa, alternator
  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator A4008 AUTO-STARTER

ALTERNATOR AUTOSTARTER A4008
numery OEM:
RENAULT      7700820794
RENAULT      7700859724
RENAULT      7701352209
VOLVO      8111569
zamienniki:
8EL 731 723-001
brak
HELLA
436446
brak
VALEO
DRA8841
brak
DELCO REMY AUTOMOTIVE EUROPE

Zastosowanie Alternator A4008 AUTO-STARTER w samochodach:

Opinie Klientów o Alternator A4008 AUTO-STARTER:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-04-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów