Strona zabudowy | oś przednia, z prawej | |
Rodzaj amortyzatorów | Ciśnienie gazu | |
Typ amortyzatora | Amortyzator teleskopowy | |
Sposób mocowania amortyzatora | górny trzon | |
parzyste numery artykułów | 35-264583 | |
nr EAN | 4025258783365 |
Dodatkowe informacje o produkcie Amortyzator, BILSTEIN - B6 Performance 35-264590 BILSTEIN
BMW | 31 31 6 791 554 | |
BMW | 31 31 6 791 558 | |
BMW | 31 31 6 791 650 | |
BMW | 31 31 6 856 630 | |
BMW | 31 31 6 856 632 | |
BMW | 31 31 6 867 448 | |
BMW | 31 31 6 867 450 | |
BMW | 31 31 6 868 666 | |
BMW | 31 31 6 873 726 | |
BMW | 31 31 6 873 744 | |
BMW | 31 31 6 873 758 | |
BMW | 31 31 6 873 760 | |
BMW | 31 31 6 873 770 | |
BMW | 31 31 6 873 772 | |
BMW | 31 31 6 873 780 | |
BMW | 31 31 6 873 782 | |
BMW | 31 31 6 873 794 | |
BMW | 31 31 6 873 796 | |
BMW | 31 31 6 873 804 | |
BMW | 31 31 6 873 806 | |
BMW | 31 31 6 873 828 | |
BMW | 31 31 6 874 374 | |
BMW | 31 31 6 874 376 | |
BMW | 31 31 6 874 386 | |
BMW | 31 31 6 883 324 | |
BMW | 31 31 6 883 332 | |
BMW | 6 791 554 | |
BMW | 6 791 558 | |
BMW | 6 791 650 | |
BMW | 6 856 630 | |
BMW | 6 856 632 | |
BMW | 6 867 448 | |
BMW | 6 867 450 | |
BMW | 6 868 666 | |
BMW | 6 873 726 | |
BMW | 6 873 744 | |
BMW | 6 873 758 | |
BMW | 6 873 760 | |
BMW | 6 873 770 | |
BMW | 6 873 772 | |
BMW | 6 873 780 | |
BMW | 6 873 782 | |
BMW | 6 873 794 | |
BMW | 6 873 796 | |
BMW | 6 873 804 | |
BMW | 6 873 806 | |
BMW | 6 873 828 | |
BMW | 6 874 374 | |
BMW | 6 874 376 | |
BMW | 6 874 386 | |
BMW | 6 883 324 | |
BMW | 6 883 332 |
Zastosowanie Amortyzator, BILSTEIN - B6 Performance 35-264590 BILSTEIN w samochodach:
Opinie Klientów o Amortyzator, BILSTEIN - B6 Performance 35-264590 BILSTEIN:
Amortyzatory samochodowe
Amortyzowanie to nic innego jak łagodzenie skutków określonego działania. W przypadku samochodów będą to uboczne efekty jazdy po nierównej nawierzchni. Podczas przemieszczania się auta powodują one drgania, pogarszając komfort jazdy i negatywnie oddziałując na konstrukcję samochodu. Mają też wpływ na przyczepność kół do podłoża, obniżając poziom bezpieczeństwa jazdy. Aby wyeliminować te problemy w pojazdach montuje się amortyzatory. Są to specjalne konstrukcje olejowe lub gazowe, których zadaniem jest tłumienie takich drgań.
Amortyzatory samochodowe dzielą się na olejowe i olejowo-gazowe. Pierwsze mają budowę otwartą, bez komory kompensacyjnej. W drugich gaz jest zamknięty w szczelnym zbiorniku, w którym „pływa” tłok. Wyróżnia się też amortyzatory samochodowe jedno- i dwururowe. Pierwsze są zbudowane z cylindra roboczego, tłoka, tłoczyska, prowadnicy tłoczyska, zbiornika wyrównawczego oraz zaworu dennego. W modelach dwururowych tłok i tłoczysko są ze sobą połączone. Zbiornik wyrównawczy zazwyczaj jest wypełniony powietrzem lub azotem.
Praca amortyzatora przebiega w dwóch etapach. Pierwszym jest ściskanie cieczy w zbiorniku, drugim – jej rozprężenie. Dzięki specyficznym właściwościom cieczy energia drgań mechanicznych jest przez nią pochłaniana, a pojazd porusza się płynniej i dobrze trzyma się drogi.
Amortyzatory samochodowe są jednymi z najbardziej eksploatowanych elementów pojazdu. Poziom tej eksploatacji wzrasta przy nieostrożnej, brawurowej jeździe po wybojach i wysokich krawężnikach. Dlatego zaleca się wymianę tych części (parami) co 60-100 tys.
W asortymencie sklepu e-autoparts znalazły się amortyzatory olejowe i gazowe wielu znanych producentów. Ze względu na konieczność precyzyjnego dopasowania elementu do konkretnego modelu samochodu przygotowaliśmy bogatą ofertę produktów do aut marek takich jak Opel, Hyundai, KIA, Chrysler, Volvo, Skoda, Audi, VW i wielu innych.