Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » paski napędowe » koło pasowe » 11511739527 bmw

KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW 11511739527 BMW

11511739527 KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW BMW
bmw 11511739527
KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW 11511739527
267.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - dzisiaj: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

11511739527

producent:

BMW

KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW
Ilość żeber : 6
Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: 11511739527
Numer dostawcy: 11511739527

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW 11511739527 BMW

KOĂşO PASOWE POMPY WODY BMW E34, E36, E46, Z3

KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW 11511739527 ma zastosowanie do modeli samochodów

BMW

3 coupe, 3 Touring, Z8 Roadster, X5, 3, 3 Compact, 7

Numery OE KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW 11511739527 producenta BMW

BMW

11511739527

numery OEM:
BMW      11 51 1 739 527
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie KOŁO PASOWE POMPY WODY BMW 11511739527 BMW w samochodach:

Koło pasowe wału korbowego


Zadaniem tego elementu jest przeniesienie siły napędowej z wału ma pasek wielorowkowy lub klinowy. Dzięki temu możliwa jest praca ważnych podzespołów silnika, takich jak układ wspomagania, klimatyzacji, ładowania, pompa wody i inne.

Zmieniające się siły (przyspieszanie i spowalnianie), generują wibracje i naprężenia skrętne. Wał niejako zmienia się w oscylator harmoniczny. Nałożone siły obciążają wał korbowy i sąsiadujące elementy. Istnieje potrzeba stłumienia tych drgań. Zaniechanie tego doprowadziłoby do uszkodzenia, a nawet pęknięcia wału. Aby temu zapobiec, zdecydowano się na dodanie masy do wału korbowego.

Jednym ze sposobów osiągnięcia tego celu jest zastosowanie koła pasowego z przeciwwagą.

Jeśli pojawią się pierwsze oznaki usterki, mogą być one zapowiedzią poważniejszych uszkodzeń. Do objawów należą: nieprawidłowa praca rozrządu, wibracje silnika, niepoprawna praca na biegu jałowym, zaobserwowanie zużytych krawędzi paska, awaria pompy sterującej lub alternatora, słyszalny dźwięk przypominający pisk, poluzowanie połączenia wpustowego, nadmierny ruch napinacza paska wielorowkowego.

W efekcie doprowadzić to może do tak katastrofalnych uszkodzeń, jak zniszczenie skrzyni biegów lub oderwanie fragmentu korby wału.