Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa Renault WIND (E4M_) 1.2 (E4MF) (2010.07-???) 101km » 0 221 504 702 bosch
wybrany samochód: 
Renault Wind (e4m_) 1.2 (e4mf) (2010.07-???) 101km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Cewka zapłonowa 0 221 504 702 BOSCH

0 221 504 702 Cewka zapłonowa BOSCH
101.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numery handlowe:

ZS-K COMPACT COIL 1X1

numer części:

0 221 504 702

producent:

BOSCH

Status produktu: Normalny
Napięcie znamionowe [V]14
nr EAN4047026032338

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 0 221 504 702 BOSCH

Cewka zapłonowa pasuje do: VOLVO C30, S40 II, S80 II, V50, V70 III, FORD C-MAX, FOCUS C-MAX, FOCUS II, GALAXY II, GALAXY MK II, MAVERICK, MONDEO IV, S-MAX, TRANSIT 1.8-2.3LPG 10.01-
numery OEM:
FORD      1224925
FORD      1314271
FORD      1322402
FORD      1578771
FORD      4M5E-12A366-AA
FORD      4M5G-12A366-BC
FORD      4M5Z 12029 B
FORD      4M5Z 12029 BA
FORD      4M5Z 12029 BC
FORD      5047437
MAZDA      LF16-18-100
MAZDA      LF16-18-100A
MAZDA      LF16-18-100B
MAZDA      ZZCA-18-100
VOLVO      30711786
VOLVO      31375294
VOLVO      8694741
MERCURY      4M5Z 12029-B
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 0 221 504 702 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 0 221 504 702 BOSCH:

Jacek, Włocławek
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Hubert, Miedzychod
2024-11-07
 5/5
Wszystko super.
Adrian Koronczewski
2018-02-07
 5/5
Bardzo dobra cewka, taka sama na innych stronach jest 2x droższa więc polecam
Andrzej, Warszawa
2021-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.