Części do samochodów e-autoparts.pl
zwrot Taxfree
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » Cewka zapłonowa, 0 221 504 470 bosch

Cewka zapłonowa 0 221 504 470 BOSCH

0 221 504 470 Cewka zapłonowa BOSCH
bosch 0 221 504 470
Cewka zapłonowa 0 221 504 470
0 221 504 470
bosch 0 221 504 470 Cewka zapłonowa
99.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka dzisiaj
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (3 oceny)
numery handlowe:

ZS-P

numer części:

0 221 504 470

producent:

BOSCH

Napięcie znamionowe [V] 14
nr EAN 4047024492356
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 0 221 504 470 BOSCH

Cewka zapłonowa BMW 1 (E82), 3 (E90), 3 (E92), 3 (E93), 5 (F10), 5 (F11), 5 GRAN TURISMO (F07), 6 (F12), 6 (F13), 6 GRAN COUPE (F06), 7 (F01, F02, F03, F04), 7 (G11, G12), X5 (E70) 1.4-4.4H 06.06-
numery OEM:
BMW      12 13 7 551 049
BMW      12 13 7 562 744
BMW      12 13 7 571 643
BMW      12 13 7 594 937
BMW      12 13 8 647 689
CITROËN      5970 64
CITROËN      98 067 027 80
CITROËN      98 078 418 80
PEUGEOT      5970 64
PEUGEOT      98 067 027 80
PEUGEOT      98 078 418 80
ROLLS-ROYCE      12 13 7 594 937
ROLLS-ROYCE      12 13 8 647 689
ALPINA      12137594937
MINI      12 13 7 571 643
MINI      12 13 7 594 937
MINI      12 13 8 647 689

Zastosowanie Cewka zapłonowa 0 221 504 470 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 0 221 504 470 BOSCH:

2021-06-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2018-02-07
 5/5
Bardzo dobra cewka, taka sama na innych stronach jest 2x droższa więc polecam

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.