Wtorek 30.04 czynne do 12:00, czwartek 02.05 nieczynne
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ kierowniczy » przekładnia kierownicza i pompa » K S00 000 637 bosch

Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 637 BOSCH

K S00 000 637 Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy BOSCH
bosch K S00 000 637
Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 637
K S00 000 637
1,129.00 zł
Kup
 

przewidywany termin realizacji: ?
1 szt. wysyłka jutro
>5 szt. wysyłka za trzy dni

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

K S00 000 637

producent:

BOSCH

Tryb pracy hydrauliczny
Typ pompy pompa łopatkowa
Ciśnienie [bar] 120
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
nr EAN 4047025451079

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 637 BOSCH

Pompa hydrauliczna przekładni kierowniczej pasuje do: MERCEDES C (CL203), C T-MODEL (S203), C (W203), CLC (CL203), CLK (A209), CLK (C209), SLK (R171) 2.5/3.0/3.5 06.04-06.11
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      005 466 16 01
MERCEDES-BENZ      005 466 16 01 80
MERCEDES-BENZ      005 466 17 01
MERCEDES-BENZ      005 466 17 01 80
MERCEDES-BENZ      546 616 01 80
MERCEDES-BENZ      546 617 01 80
MERCEDES-BENZ      54661601
MERCEDES-BENZ      54661701
MERCEDES-BENZ      A 005 466 16 01
MERCEDES-BENZ      A 005 466 16 01 80
MERCEDES-BENZ      A 005 466 17 01
MERCEDES-BENZ      A 005 466 17 01 80
MERCEDES-BENZ      A 546 616 01 80
MERCEDES-BENZ      A 546 617 01 80
zamienniki:
8001 664
brak
ZF Parts

Zastosowanie Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 637 BOSCH w samochodach:

Opinie Klientów o Pompa hydrauliczna, układ kierowniczy K S00 000 637 BOSCH:

2024-02-08
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
zobacz instrukcję montażu K S00 000 637zobacz instrukcję montażu K S00 000 637

Przekładnia kierownicza i pompa wspomagania


Przekładnia kierownicza najczęściej ulega awarii z powodu zanieczyszczeń stałych, dostających się pod osłony przekładni. Systematycznie uszkadzają one listwę zębatą oraz pozostałe elementy. Kolejnym czynnikiem działającym na przekładnie destrukcyjnie jest woda. Skorodowane zęby przekładni nie wróżą niczego dobrego. Do usterek doprowadzić mogą również niewłaściwie wyważone koła i luzy w całym układzie kierowniczym.

Pompa wspomagania to główny punkt układu wspomagania kierownicy. Umożliwia ona swobodną pracę kierownicą bez przykładania do tego większej siły. Pompa wymaga regularnego serwisowania, a za jej domaganiami stoi najczęściej zbyt niskie ciśnienie w układzie, zapowietrzenie lub niewystarczająca ilość płynu. Rzadko dochodzi do całkowitego uszkodzenia pompy wspomagania. Skutkuje to brakiem wspomagania. Najczęściej dzieje się tak w przypadku zatarcia pompy lub zerwania napędzającego ją paska.

Objawami świadczącymi o usterkach przekładni kierowniczej są zwykle drgania lub zacięcia kół, problematyczne obracanie się, wyczuwalne luzy przy skręcie kół, dziwne dźwięki, takie jak gwizdy, zgrzyty i stuki. Należy jednak pamiętać, że te objawy mogą być mylące, ponieważ często dotyczą usterek zlokalizowanych w innych obszarach samochodu.
 

Bosch jest jednym z największych producentów samochodowych części zamiennych na świecie. We współczesnym samochodzie trudno jest znaleźć podzespoły, których producntem lub współproducentem jest Bosch. Począwszy od systemów elektrycznych i elektronicznych, przez wycieraczki, po układ hamulcowy.

Części Bosch sprawdzają się w samochodach każdego typu i są chętnie stosowane przez mechaników samochodowych, co świadczy o ich niezawodności.