Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ hamulcowy » hamulce bębnowe » szczęki hamulcowe Mercedes-benz KLASA E kabriolet (A207) E 220 CDI / BlueTEC / d (207.402, 207.401) (2010.01-2016.12) 170km » K23059 brembo
wybrany samochód: 
Mercedes-benz Klasa E Kabriolet (a207) E 220 Cdi / Bluetec / D (207.402, 207.401) (2010.01-2016.12) 170km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

SZCZĘKI HAMULC.+CYLINDERKI (ZESTAW) FIAT DOBLO K23059 BREMBO

K23059 SZCZĘKI HAMULC.+CYLINDERKI (ZESTAW) FIAT DOBLO BREMBO
330.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
3 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 3 szt.
 
    Ocena:
5/5 (4 oceny)
numer części:

K23059

producent:

BREMBO

Szerokość [mm]42
Średnica otworu [mm]21
Sposób montażumontowany wcześniej
Dopasowaniez automatycznym nastawianiem
System hamulcowyVAG
Średnica wewnętrzna bębna hamulca [mm]229

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie SZCZĘKI HAMULC.+CYLINDERKI (ZESTAW) FIAT DOBLO K23059 BREMBO

Zestaw eksp. bębna (szczęki, cylinderki, sprężyny) pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN 1.2-1.9D 03.01-
numery OEM:
FIAT      7082149
FIAT      7083041
FIAT      77362452
FIAT      98845054
zamienniki:
MSP238
brak
MINTEX
FMK624
brak
FERODO
381541J
brak
JURID

Zastosowanie SZCZĘKI HAMULC.+CYLINDERKI (ZESTAW) FIAT DOBLO K23059 BREMBO w samochodach:

Opinie Klientów o SZCZĘKI HAMULC.+CYLINDERKI (ZESTAW) FIAT DOBLO K23059 BREMBO:

Marek, Siedlce
2021-06-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Rafał, Wrocław
2021-11-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Krzysztof, Łódź
2024-07-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
Ryszard, Tymbark
2023-05-31
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Szczęki hamulcowe


Zadanie szczęk to tworzenie tarcia w bębnach hamulcowych. Te nieruchowe, wyposażone w okładziny cierne elementy atakują wewnętrzną powierzchnię bębna. W każdym hamulcu bębnowym znajduje się para szczęk. W trakcie pracy poddawane są one wielkim obciążeniom. Są najszybciej zużywającą się częścią hamulca bębnowego. To bardzo trwały element, jednak specjaliści zalecają, aby wymieniać go po przejechaniu 50 tysięcy kilometrów.

Stan układu hamulcowego powinien być regularnie kontrolowany. Nie tylko ze względu na bezpieczeństwo, ale na przepisy prawa. Zaniedbanie tej kwestii może ujawnić się w czasie kolejnego okresowego badania technicznego.

Czynnikami, które negatywnie wpływają na żywotność szczęk hamulcowych, są: niewłaściwy montaż, nieprawidłowa eksploatacja, niska jakość użytych części. Problemy mogą pojawiać się również za sprawą wadliwie działającego systemu ABS, niskiego ciśnienia w układzie hamulcowym, a także uszkodzeń zaworów sterujących lub nieszczelności występujących w obrębie cylinderka hamulcowego.

Wymiana szczęk hamulcowych jest zadaniem stosunkowo łatwym. Pomocny może być odrdzewiacz i młotek. Z uwagi na bliskość podłoża miejsce to narażone jest na korozję i zabrudzenia. Ważne też jest to, by auto ustawić na płaskiej powierzchni.