Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » łożysko i piasta koła » piasta koła Audi Q5 (FYB, FYG) 50 TFSI e quattro (2021.02-???) 265km » H5F010BTA bta
wybrany samochód: 
Audi Q5 (fyb, Fyg) 50 Tfsi E Quattro (2021.02-???) 265km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Piasta koła H5F010BTA BTA

H5F010BTA Piasta koła BTA
bta H5F010BTA
Piasta koła H5F010BTA
H5F010BTA
bta H5F010BTA Piasta koła
Piasta koła H5F010BTA bta
56.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

H5F010BTA

producent:

BTA

Felga, liczba otworów4
Strona zabudowyOś przednia
Średnica 1/Średnica 2 [mm]37,0/59,0
Wysokość [mm]77
Wewnętrzne uzębienie, od strony koła22
średnica zewnętrzna [mm]37
Liczba otworów4
Średnica wewnętrzna 1 [mm]59

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Piasta koła H5F010BTA BTA

Piasta koła przód pasuje do: FIAT DOBLO, DOBLO/MINIVAN, FIORINO, FIORINO/MINIVAN, PALIO, STRADA 1.2-1.9D 05.88-
numery OEM:
FIAT      46798592
FIAT      7522385
zamienniki:

Zastosowanie Piasta koła H5F010BTA BTA w samochodach:

Łożysko koła w samochodzie umożliwia jego poruszanie się dzięki zmniejszeniu siły oporu obracających się kół pojazdu. W  motoryzacji spotyka się łożyska kół walcowe stożkowe lub kulkowe. Łożysko składa się z bieżni wewnętrznej, bieżni zewnętrznej oraz kulek lub walców pośredniczących w obrocie obu bieżni.  Łożysko koła osadzona jest zazwyczaj na piaście koła do której przymocowane są koła samochodu. Spotyka się także łożyska kół zintegrowane z piastami. Takie rozwiązanie jest jednak droższe w eksploatacji przy wymianie zestawu łożysko-piasta. W niektórych autach produkcji francuskiej tylne tarcze hamulcowe posiadają niewymienne lub trudno wymienne łożyska. Łożyska kół są bardzo wrażliwe na prawidłowy montaż. Montaż łożyska bez pomocy prasy warsztatowej może prowadzić do jego uszkodzenia już na etapie montażu.