Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów » Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów, 026206P corteco

Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 026206P CORTECO

026206P Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów CORTECO
16.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (5 ocen)
numery handlowe:

83026206

numer części:

026206P

producent:

CORTECO

Strona zabudowy Strona doprowadzająca
nr EAN 3358960262066
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 026206P CORTECO

Uszczelka pokrywy zaworów pasuje do: CITROEN C4, C4 I, C5 I, C5 II, C8, EVASION, JUMPY, XSARA, XSARA PICASSO; FIAT SCUDO, ULYSSE; LANCIA PHEDRA, ZETA; PEUGEOT 206, 307, 406, 407 1.8/2.0/2.2 01.99-
numery OEM:
ALFA ROMEO      9463377480
CITROËN      0249A4
FIAT      9463377480
LANCIA      9463377480
PEUGEOT      0249A4

Zastosowanie Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 026206P CORTECO w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, pokrywa głowicy cylindrów 026206P CORTECO:

2022-03-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-23
 5/5
Super produkt
2020-03-31
 5/5
Dobre wykonanie tej części i stosunkowo niezła cena zwłaszcza w porównaniu do konkurencji
2021-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-01-12
 5/5
ok

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.