Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | zielony | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Rozmiar klucza | 19mm | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | |
nr EAN | 5012759464748 |
Liczba przewodów | 3 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 160000 | |
Złącze / klema | w razie potrzeby dopasować złącze | |
nr EAN | 3165143342299 |
Liczba przewodów | 3 | |
Długość całkowita [mm] | 1236 | |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 | |
nr EAN | 3165142740881 |
Długość przewodu [mm] | 530 | |
Ilość połączeń | 3 | |
Opór od [Ohm] | 170 | |
nr EAN | 5012759377055 |
Sonda lambda | Sonda palcowa | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 5012759387221 |
Ilość podłączonych styków | 2 | |
Kolor | zielony | |
Wymiar gwintu | M12 | |
Rozmiar klucza | 19mm | |
alternatywny zestaw naprawczy | Harness: 9001-957 | |
nr EAN | 5012759464748 |
Gwintowana złączka | M12 x 1,5 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379027132 |
Ciężar [kg] | 0,05 | |
Ilość połączeń | 2 | |
nr EAN | 8053379055395 |
Wymiar gwintu | 5/8-18UNF | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510040959 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
nr EAN | 8012510069301 |
nr EAN | 8435050603789 |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050621998 |
Ilość biegunów | 3 | |
nr EAN | 8435050625569 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 | |
Kolor obudowy | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 8435050604014 |
Ilość biegunów | 3 | |
Od ciśnienia [Pa] | 20000 | |
Do ciśnienia [Pa] | 200000 | |
nr EAN | 8435050632772 |
Długość [mm] | 57 | |
Gwint zewn. [mm] | M16 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Ilość połączeń | 2 | |
Powierzchnia | ocynkowany | |
Ciężar [kg] | 0,050 | |
dla numeru OE | 1362645 | |
nr EAN | 4027816296430 |
Długość [mm] | 1215 | |
Liczba przewodów | 3 | |
Ilość przewodów | 3 | |
Opór [Ohm] | 4,5 | |
Długość przewodu [mm] | 1215 | |
Sonda lambda | ogrzewana | |
nr EAN | 8001063700830 |
nr EAN | 8001063772110 |
Sonda lambda | Gwint uprzednio nasmarowany | |
Liczba przewodów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 5907558577907 |
Napięcie robocze [V] | 12 | |
Rodzaj czujnika | czujnik NTC | |
Wymiar gwintu | M12 x 1,5 | |
Rozmiar klucza | 19 | |
Kolor | czarny | |
Ilość biegunów | 2 | |
nr EAN | 4040074042182 |
Liczba przewodów | 3 | |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki | |
nr EAN | 087295931110 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z przewodem | |
Ilość biegunów | 3 | |
Kształt obudowy wtyczki | ustawiony pod kątem | |
nr EAN | 4010326810296 |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 1215 | |
Ciężar [kg] | 0,13 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 3 |
Napięcie [V] | 12 | |
Długość [mm] | 1670 | |
Ciężar [kg] | 0,23 | |
Opór [Ohm] | 4,5 | |
Tryb pracy | elektryczny | |
Liczba przewodów | 3 |
Typ katalizatora | dla pojazdów z katalizatorem | |
Ciężar [kg] | 0,08634 | |
nr EAN | 4046001285882 |
Wymiar gwintu | M12x1.5 | |
nr EAN | 3531650012060 |
Wymiar gwintu | M12x1.5 | |
nr EAN | 3531650012114 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025
Objawy uszkodzenia czujnika wału korbowego
31-03-2025
Klimatyzacja i czynniki chłodnicze
23-03-2025
Ile trzeba zapłacić za wymianę tarcz i kloców hamulcowych.
14-03-2025
Ile kosztuje wymiana rozrządu?
07-03-2025
Kiedy należy wymieniać świece żarowe i zapłonowe?
04-03-2025
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023