Napięcie [V] | 12 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor obudowy | biały |
Wymiar gwintu | M 14x1,5 |
nr EAN | 8435050604090 |
Średnica wewnętrzna 1 [mm] | 40 |
Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 108 |
Wysokość 1 [mm] | 32 |
Ciężar [kg] | 1,26 |
nr EAN | 8717109661484 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 250 |
nr EAN | 5012759376928 |
Długość przewodu [mm] | 450 |
Ilość połączeń | 2 |
Opór od [Ohm] | 250 |
nr EAN | 5012759376904 |
Ilość podłączonych styków | 3 |
nr EAN | 689604101803 |
Ilość podłączonych styków | 2 |
Kolor | czarny |
Wymiar gwintu | M22*1.5 |
Rozmiar klucza | 29MM |
nr EAN | 5012759989678 |
Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379027125 |
Kolor | czarny |
Ciężar [kg] | 0,052 |
Ilość połączeń | 2 |
nr EAN | 8053379053087 |
Ciśnienie od [kPa] | 15 |
ciśnienie do [kPa] | 102 |
Napięcie wyjściowe od [V] | 0,261 |
Napięcie wyjściowe do [V] | 4,958 |
nr EAN | 8012510076309 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 8012510069233 |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Rozmiar klucza | 24 |
Specyfikacja | 18 |
nr EAN | 8012510024676 |
Długość przewodu [mm] | 520 |
Opór [Ohm] | 240 |
nr EAN | 8435050622049 |
nr EAN | 8001063960739 |
nr EAN | 8001063862378 |
Wymiar gwintu | M12x1,5 |
Rozmiar klucza | 19 |
nr EAN | 5907558548105 |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 |
nr EAN | 5907558565560 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Liczba przewodów | 1 |
Długość całkowita [mm] | 422 |
Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 100000 |
nr EAN | 5907558578027 |
Sonda lambda | nieogrzewany |
Liczba przewodów | 1 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez wtyczki |
nr EAN | 5901619593264 |
Ilość biegunów | 2 |
Kolor wtyczki | biały |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Gwint zewn. [mm] | M 12x1,5 |
Rozmiar klucza | 21 |
dla numeru OE | 77 00 869 343 |
dla numeru OE | 3345511 |
dla numeru OE | 4401810 |
Ilość biegunów | 3 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Ciśnienie od [kPa] | 15 |
ciśnienie do [kPa] | 100 |
Ilość biegunów | 2 |
Kształt obudowy wtyczki | prostokątny |
Wymiar gwintu | M12x1,25 |
Rozmiar klucza | 24 |
dla numeru OE | 82 00 680 689 |
dla numeru OE | 22060 00Q0A |
Strona zabudowy | Oś przednia po obydwu stronach |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z materiałami dodatkowymi |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
Średnica wewnętrzna [mm] | 40 |
średnica zewnętrzna [mm] | 108 |
Szerokość [mm] | 17 |
Ø rozmieszczenia otworów [mm] | 94 |
Rodzaj łożyska | Łożysko toczne wałeczkowe |
nr EAN | 4040074464076 |
Napięcie robocze [V] | 12 |
Rodzaj czujnika | czujnik piezoelektryczny |
Ciśnienie [bar] od | 0,15 |
Ciśnienie [bar] do | 1,02 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
Ilość biegunów | 3 |
nr EAN | 4040074471265 |
Zakres pomiarowy od [kPa] | 15,0 |
Zakres pomiarowy do [kPa] | 102,0 |
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez zintegrowanego czujnika temperatury powietrza |
nr EAN | 4010326924771 |
Tryb pracy | pneumatyczny |
Techniczny numer informacyjny | SI 1013-11 |
nr EAN | 4028977604454 |
Napięcie [V] | 12 |
Długość [mm] | 280 |
Ciężar [kg] | 0,09 |
Tryb pracy | elektryczny |
Ilość połączeń | 3 |
Materiał | Tworzywo sztuczne |
Ciężar [kg] | 0,060 |
dla numeru OE | 62 38 927 |
nr EAN | 4044688336293 |
Ciężar [kg] | 0,06 |
nr EAN | 3276422554002 |
Wymiar gwintu | M12x1.5 |
nr EAN | 3531650012039 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.
Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025
Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025
Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025
Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025
Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025
Przyczyny uszkodzenia pokrywy zaworów
07-04-2025