
| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 152 |
| Wysokość 1 [mm] | 74 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem prędkości obrotowej koła |
| Ciężar [kg] | 3,67 |
| nr EAN | 8717109665604 |

| Średnica zewnętrzna 1 [mm] | 152 |
| Wysokość 1 [mm] | 74 |
| Felga, ilość otworów | 5 |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym łożyskiem koła |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | ze zintegrowanym czujnikiem prędkości obrotowej koła |
| Ciężar [kg] | 3,96 |
| nr EAN | 8717109521986 |

| Długość [mm] | 1080 |
| Rodzaj czujnika | aktywny czujnik |
| Kolor wtyczki | czarny |
| nr EAN | 8717109673609 |

| Długość [mm] | 1135 |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109705577 |

| Długość [mm] | 1135 |
| Kolor wtyczki | biały |
| nr EAN | 8717109706574 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Strona zabudowy | z tyłu |
| Długość [mm] | 40 |
| Szerokość [mm] | 23 |
| Wysokość [mm] | 26 |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Powierzchnia | zagruntowany |
| Ilość biegunów | 3 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Kolor obudowy | czarny |
| Ciężar [kg] | 0,014 |
| Szerokość opakowania [cm] | 4 |
| Szerokość opakowania [cm] | 2,308 |
| Wysokość opakowania [cm] | 6,7 |
| Wysokość opakowania [cm] | 2,632 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,040 |
| dla numeru OE | 62 35 604 |
| nr EAN | 5050063122688 |

| parzyste numery artykułów | ADBP710003 |
| Długość [mm] | 980 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z lewej |
| Ciężar [kg] | 0,104 |
| nr EAN | 5050063265088 |

| parzyste numery artykułów | ADT37159 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | oś przednia, z prawej |
| Długość przewodu [mm] | 1080 |
| Ciężar [kg] | 0,111 |
| dla numeru OE | 89542-02061 |
| nr EAN | 5057746171841 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Długość przewodu [mm] | 1080 |
| Ciężar [kg] | 0,102 |
| nr EAN | 5057746209490 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona lewa |
| Długość przewodu [mm] | 1090 |
| Ciężar [kg] | 0,106 |
| nr EAN | 5057746217303 |

| nr EAN | 3165143966785 |

| Liczba przewodów | 5 |
| Długość całkowita [mm] | 353 |
| Zalecany okres międzyprzeglądowy [km] | 250000 |
| nr EAN | 4047025083706 |

| System tworzenia mieszanki paliwowej | Common Rail (CR) |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | Strona wysokiego ciśnienia |
| nr EAN | 4047026097085 |

| zalecane rozszerzenie naprawy | Filtr powietrza |
| nr EAN | 4047026441710 |

| Ilość podłączonych styków | 2 |
| Kolor | biały |
| Wymiar gwintu | M12x1.5 |
| Rozmiar klucza | 19mm |
| nr EAN | 5012759475478 |

| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość podłączonych styków | 5 |
| nr EAN | 5012759494554 |

| Ilość podłączonych styków | 3 |
| nr EAN | 5012759513835 |

| nr EAN | 5012759987490 |

| Rodzaj korpusu | bez obudowy |
| nr EAN | 5012759992432 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026380 |

| Jakość | OE |
| Tryb pracy | elektryczny |
| Ilość biegunów | 5 |
| nr EAN | 8717613026229 |

| Gwintowana złączka | M12 x 1,5 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379138289 |

| Gwintowana złączka | M16x1.5mm |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379924929 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 8053379141937 |

| Strona zabudowy | z tyłu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379330898 |

| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 8053379163359 |

| Strona zabudowy | z przodu po prawej |
| Długość całkowita [mm] | 1091 |
| Ilość połączeń | 2 |
| nr EAN | 8053379159994 |

| Strona zabudowy | z przodu |
| Kolor | czarny |
| Kształt | ustawiony pod kątem |
| Rodzaj czujnika | Czujnik ultradźwiękowy |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Cecha chemiczna | lakierowalny |
| Ilość połączeń | 3 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8053379158317 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 24 |
| nr EAN | 8012510006665 |

| Wymiar gwintu | M12x1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| nr EAN | 8012510012031 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 30 |
| nr EAN | 8012510025086 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 36,5 |
| nr EAN | 8012510031117 |

| Wymiar gwintu | M16x1,5 |
| Rozmiar klucza | 22 |
| nr EAN | 8012510034873 |

| Ciśnienie od [kPa] | 27,8 |
| ciśnienie do [kPa] | 400 |
| Napięcie wyjściowe od [V] | 0,25 |
| Napięcie wyjściowe do [V] | 4,498 |
| nr EAN | 8012510035757 |

| Długość czujnika pomiarowego [mm] | 42,1 |
| nr EAN | 8012510050941 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | biały |
| Wymiar gwintu | M 12x1,5 |
| nr EAN | 8435050624135 |

| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | czarny |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu |
| Opór [Ohm] | 1100 |
| nr EAN | 8435050634189 |

| Rodzaj czujnika | czujnik indukcyjny |
| Ilość biegunów | 2 |
| Opór [Ohm] | 2150 |
| Kolor obudowy | czarny |
| nr EAN | 8435050637197 |

| Wymiar gwintu | M 16x1,5 |
| Ilość biegunów | 2 |
| Kolor obudowy | szary |
| nr EAN | 8435050643631 |

| Ilość biegunów | 3 |
| Kolor | czarny |
| nr EAN | 8435050648575 |

| Długość [mm] | 24 |
| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,050 |
| dla numeru OE | 62 35 604 |
| nr EAN | 4027816281313 |

| Gwint zewn. [mm] | M12 x 1,5 |
| Rozmiar klucza | 19 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,03 |
| dla numeru OE | 89422-33030 |
| nr EAN | 4027816306702 |

| Ilość połączeń | 3 |
| Ciężar [kg] | 0,017 |
| dla numeru OE | 89421-26030 |
| nr EAN | 4054224064832 |

| Ilość połączeń | 2 |
| Ciężar [kg] | 0,088 |
| dla numeru OE | 90919-05029 |
| nr EAN | 4054224082973 |

| parzyste numery artykułów | 172519 |
| Ilość połączeń | 2 |
| Strona zabudowy | Oś tylna strona prawa |
| Długość przewodu [mm] | 1090 |
| Ciężar [kg] | 0,105 |
| nr EAN | 4054224720301 |

| Ilość połączeń | 3 |
| nr EAN | 4082300290226 |

| Ograniczenia producenta | 8ET 009 142- 901 |
| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | bez przewodu dolotowego |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300314427 |

| Sposób montażu | przykręcany |
| Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca | z uszczelnieniem |
| Ilość połączeń | 5 |
| nr EAN | 4082300700763 |
Można śmiało powiedzieć, że komfortowe korzystanie ze współczesnych samochodów, szybka analiza pojawiających się błędów i natychmiastowe ich eliminowanie zawdzięczamy występującym w dużym nagromadzeniu czujnikom, inaczej zwanym też sondami czy miernikami.
Czujniki tworzą w samochodzie swoistą sieć neuronową - odczytują sygnały z różnych podzespołów i przesyłają te dane do mózgu- komputerów samochodowych sterującymi różnymi układami pojazdów. Dzięki nim na bieżąco układ sterowania samochodu może dostosowywać różnorakie parametry do ułatwiania nam kontroli nad pojazdem i prowadzenia samochodu. Najbardziej popularne z nich to:
Usytuowana w układzie wydechowym ma za zadanie pobierać informację o rodzaju emitowanych gazów spalinowych przez samochód. Na ich podstawie jest określane, czy sposób spalania mieszanki paliwowej jest maksymalnie efektywny, czy pojazd nie emituje zbyt wielu spalin. Możliwe jest bieżące dostosowywanie składu mieszanki paliwowej, gwarantujące dobrą pracę silnika oraz niską emisję spalin.
Zapewnia możliwie najskuteczniejsze hamowanie dzięki pomiarze prędkości obrotowej koła. Informacja ta służy następnie do zapewnienia odpowiedniej siły hamującej na każdym z kół, dzięki czemu nie występuje blokowanie kół a sam proces hamowania jest płynny, bez poślizgu i bezpieczny.
Jako codzienni użytkownicy pojazdów motoryzacyjnych najczęściej świadomie korzystamy właśnie z tego miernika. Ma on za zadanie informować nas o ilości paliwa lub oleju napędowego znajdującej się w baku i ostrzegać nas o ich niskim poziomie. Mimo, iż jego usterka zazwyczaj nie wpływa na pracę pojazdu, utrudnia swobodne korzystanie z pojazdu czy wyruszanie nim w dalsze podróże.
Oprócz wyżej wymienionych w naszej ofercie znajdą Państwo pozostałe czujniki występujące w samochodach, takie jak: czujnik położenia wału korbowego, czujnik spalania stukowego, czujnik LPG, czujnik poziomu płynu chłodzącego i wiele innych.
Zachęcamy do zapoznania się z bogatą ofertą naszego sklepu, w której znajdą Państwo produkty większości popularnych modeli samochodowych pochodzące od renomowanych producentów, takich jak Vemo, Bosh, Meat& Doria, Lucas Electrical Czy Metzger.

Zestawy naprawcze przekładni kierowniczych
29-09-2025

Jak ważna jest wymiana filtrów
25-06-2025

Rodzaje świec zapłonowych i ich zastosowanie
08-05-2025

Świece zapłonowe, które wybrać?
28-04-2025

Jaki płyn chłodniczy wybrać do swojego auta?
21-04-2025

Najczęstsze przyczyny uszkodzeń tarcz hamulcowych.
15-04-2025