Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Citroën » silnik Citroën JUMPER II Autobus » sterowanie silnikiem Citroën JUMPER II Autobus » koło pasowe Citroën JUMPER II Autobus

koło pasowe do CITROËN JUMPER II Autobus

wybierz typ samochodu CITROËN JUMPER II Autobus:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Długość opakowania [cm] 17,5
Szerokość opakowania [cm] 17,5
Wysokość opakowania [cm] 6,5
Ciężar [kg] 2,6
Ilość żeber 6
Ilość żeber 2 4
nr EAN 4010858573775
Ilość żeber 8
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Parametr 9PK
średnica zewnętrzna [mm] 167
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z instrukcją montażu
Ciężar [kg] 2,60
nr EAN 3358960280466
Ø koła pasowego [mm] 167,0
Wysokość 1 [mm] 45,0
Wysokość 2 [mm] 50,0
Ciężar [kg] 2,7
nr EAN 8021787030310
cena brutto:
206.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 4PK, 1x 6PK
Szerokość [mm] 45
Ilość żeber 35
średnica zewnętrzna [mm] 144
Liczba rowków 4
Ilość żeber 2 6
nr EAN 5027049465473
Grubość [mm] 50,0
Średnica wewnętrzna [mm] 12,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 145
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 167
Ciężar [kg] 2,690
Ilość żeber 8
Parametr 6PK + 4PK
dla numeru OE 1 731 716
nr EAN 4027816366256
Szerokość [mm] 44,0
Średnica wewnętrzna [mm] 94,0
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 168
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 144
Ciężar [kg] 1,33
Ilość żeber 6
Ilość żeber 8
Parametr 4PK + 6PK
dla numeru OE 96 776 081 80
nr EAN 4027816495895
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
nr EAN 5414465675492
Ilość żeber 6
Średnica wewnętrzna [mm] 40
Średnica 1 [mm] 140
Średnica 2 [mm] 159,71
Ilość żeber 2 4
nr EAN 8435398500887
średnica zewnętrzna [mm] 160,00
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 140,00
Szerokość [mm] 45,00
Liczba rowków 1 6
Liczba rowków 2 4
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870544140
średnica zewnętrzna [mm] 161,50
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 141,50
Szerokość [mm] 49,50
Liczba rowków 1 6
Liczba rowków 2 4
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870575540
Grubość [mm] 50,0
Średnica wewnętrzna [mm] 12,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 145
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 167
Ciężar [kg] 2,690
Ilość żeber 8
Parametr 6PK + 4PK
nr EAN 5907558572957
Ciężar netto [g] 2604
nr EAN 5908281445082
Parametr 6PK
Parametr 4PK
średnica zewnętrzna [mm] 166,5
Ilość żeber 5
Ilość otworów 3
Ilość żeber 2 3
nr EAN 4031185599993
Ilość żeber 6
Masa [g] 2985
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 167
Szerokość 1 [mm] 49
Ilość żeber 2 4
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca ze śrubą
nr EAN 3413521671814
Grubość [mm] 50,0
Średnica wewnętrzna [mm] 12,5
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 145
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 167
Ciężar [kg] 2,690
Ilość żeber 8
Parametr 6PK + 4PK
nr EAN 4044688366252
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Koła pasowe Koło pasowe paska wieloklinowego
Materiał Guma / metal
Średnica [mm] 167
Liczba rowków 1 4
Liczba rowków 2 6
Koła pasowe Koło pasowe podwójne
Ciężar [kg] 2,8
Parametr 4PK
Parametr 6PK
Średnica [mm] 167
Ø koła pasowego [mm] 160
Wysokość [mm] 45
Ilość żeber 8
nr EAN 4046001454691
Wyświetlanie od 1 do 17 (z 17 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.