Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Moskvich » silnik Moskvich 2140 » sterowanie silnikiem Moskvich 2140 » koło pasowe Moskvich 2140

koło pasowe do MOSKVICH 2140

wybierz typ samochodu MOSKVICH 2140 :
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Ø koła pasowego [mm] 150,0
Wysokość 1 [mm] 38,0
Ciężar [kg] 1,5
nr EAN 8021787002881
cena brutto:
119.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 6PK
Ilość żeber 5
średnica zewnętrzna [mm] 162
Liczba rowków 6
nr EAN 5027049465510
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
Liczba rowków 6
średnica zewnętrzna [mm] 143
Średnica wewnętrzna [mm] 44
Szerokość [mm] 26
nr EAN 5414465863837
średnica zewnętrzna [mm] 143,00
Szerokość [mm] 25,50
Liczba rowków 6
Drgania z tłumikiem drgań skrętnych
nr EAN 4014870550493
Szerokość [mm] 26
Parametr 6PK
Średnica wewnętrzna [mm] 44
średnica zewnętrzna [mm] 148
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca dla wału korbowego
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca wysprzęglony
Liczba otworów do mocowania 3
Ilość żeber 5
Średnica punktów mocowania [mm] 9
nr EAN 4058787292763
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.