Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Porsche » silnik Porsche » sterowanie silnikiem Porsche » koło pasowe Porsche

koło pasowe do PORSCHE

wybierz model samochodu PORSCHE:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
237.00 zł
 Kup
Opcja wyposażenia For 1x 7PK
Szerokość [mm] 42,25
Ilość żeber 6
średnica zewnętrzna [mm] 151,45
Liczba rowków 7
Grubość [mm] 41,45
Średnica wewnętrzna [mm] 32,95
średnica zewnętrzna [mm] 154,65
Ciężar [kg] 2,00
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
dla numeru OE 82 00 619 927
nr EAN 4054224037898
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez dodatków
Liczba rowków 7
średnica zewnętrzna [mm] 151
Średnica wewnętrzna [mm] 25
Szerokość [mm] 30
nr EAN 5400608045161
Grubość [mm] 41,45
Średnica wewnętrzna [mm] 32,95
średnica zewnętrzna [mm] 154,65
Ciężar [kg] 2,00
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
nr EAN 5901619521731
Masa [g] 2554
Średnica zewnętrzna 1 [mm] 155,20
Ilość żeber 6
Średnica zewnętrzna 2 [mm] 150,90
Średnica wewnętrzna [mm] 25,5
Szerokość 1 [mm] 32,25
Szerokość 2 [mm] 11,80
nr EAN 8036013455263
Średnica [mm] 151
Ilość żeber 7
dla numeru OE 8200619927
nr EAN 3660872391377
Grubość [mm] 41,45
Średnica wewnętrzna [mm] 32,95
średnica zewnętrzna [mm] 154,65
Ciężar [kg] 2,00
Ilość żeber 6
Parametr 7PK
nr EAN 4054232003021
Wyświetlanie od 1 do 7 (z 7 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
koło pasowe

Koło pasowe do napędu paska wieloklinowego


koło pasowe wału korbowegoKoło pasowe osadzone jest na wale korbowym silnika spalinowego. Koło pasowe służy do przekazywania ruchu obrotowego z wału korbowego na pasek wieloklinowy, który napędza pozostałe podzespoły silnika niezbędne do utrzymania jego pracy. Są to zazwyczaj alternator, pompa wspomagania układu kierowniczego lub sprężarka klimatyzacji.

Powierzchnia koła pasowego nie jest gładka, a przypomina powierzchnią strukturę paska wielorowkowego.  Ilość rowków na kole pasowym oraz na pasku wieloklinowym musi być zgodna. Koło pasowe nie stanowi jednolitego elementu a składa się z dwóch części wulkanizowanych gumą. Zadaniem gumy łączącej oba elementy koła pasowego jest tłumienie drgań powstających na wale korbowym silnika. Dzięki temu elementy które są napędzane paskiem wieloklinowym nie ulegają przedwczesnemu zużyciu.

Należy regularnie sprawdzać stan koła pasowego gdy rozwulkanizowane nie połączenia gumowego może doprowadzić do gwałtownej utraty napędu alternatora lub innych napędzanych podzespołów.