Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bmw » zawieszenie i amortyzacja Bmw 3 (E30) » mocowanie amortyzatora Bmw 3 (E30)

mocowanie amortyzatora do BMW 3 (E30)

wybierz typ samochodu BMW 3 (E30):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Strona zabudowy Oś przednia
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska kulkowego
Ilość na oś 2
nr EAN 4047437385917
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 4047437544055
Strona zabudowy Oś przednia
Strona zabudowy z lewej
Strona zabudowy z prawej
nr EAN 4059923028857
Strona zabudowy Oś przednia
nr EAN 4059923029113
Długość [mm] 166
Szerokość [mm] 152,0
Wysokość [mm] 63
Materiał Guma / metal
Strona zabudowy Oś przednia po obydwu stronach
Ciężar [kg] 1,01
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez łożyska
nr EAN 4054228037887
Wyświetlanie od 1 do 5 (z 5 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
mocowanie amortyzatora

Mocowanie amortyzatora

 

Stosowane jest w celu połączenia górnej części amortyzatora samochodowego z nadwoziem pojazdu.

Można wyróźnić mocowania amortyzatora przedniego i tylnego. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych mają inna konstrukcję niż mocowania amortyzatorów typu oczko-oczko. Mocowanie amortyzatora trzpieniowego wyposażone jest w poduszkę gumowo-metalową wyposażoną w śruby lub otwory montażowe do połączenia mocowania amortyzatora z nadwoziem. Mocowania amortyzatorów trzpieniowych wyposażone są także w łożyska, które umożliwiają prację amortyzatorów podczas jadzy i skrętów pojazdu.Mocowanie Amortyzatora

Typowym objawem uszkodzenia mocowania amortyzatora są stuki w jego górnej części. Mogą pojawiać się także skrzypienia lub trzaski, co wskazuje na uszkodzenie łozyska mocowania amortyzatora. Częstą usterką mocowania amortyzatora wywołaną niewłaściwym montażem, jest nie współosiowa praca spowodowana skręceniem pary amortyzator-mocowanie na uniesionym lub nie do końca obciążonym pojeździe. Taki błąd montażu wywoła szybkie zużycie łożyska amortyzatora jak i samej gumu mocowania.