Do 29.08 infolinia nie będzie dostępna z powodu przerwy urlopowej. Zamówienia realizowane są normalnie.
Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Honda » sprzęgło Honda CR-V III (RE_) » sterowanie sprzęgłem Honda CR-V III (RE_) » siłownik sprzęgła Honda CR-V III (RE_)

siłownik sprzęgła do HONDA CR-V III (RE_)

wybierz typ samochodu HONDA CR-V III (RE_):
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
cena brutto:
134.00 zł
 Kup
Strona zabudowy z przodu
Średnica 1/Średnica 2 [mm] 19.05
Materiał Aluminium
Liczba otworów do mocowania 2
Rozmiar gwintu 1 1x M10 x 1.0
Rozstaw trzpieni mocujących [mm] 32
nr EAN 8717109751291
cena brutto:
77.00 zł
 Kup
Status produktu: Normalny
nr EAN 5900427277755
cena brutto:
143.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19,05
nr EAN 5900427253209
otwór Ø [mm] 19,05
Średnica [cal] 3/4
Rozstaw śrub mocujących [mm] 32
Gwint wewnętrzny [mm] 9
Ilość otworów gwintowanych 1
nr EAN 8052553048352
cena brutto:
117.00 zł
 Kup
otwór Ø [mm] 19,05
Wymiar gwintu 10 x 1
Materiał Aluminium
nr EAN 8032928183659
cena brutto:
199.00 zł
 Kup
Średnica [mm] 19,05
nr EAN 3322937813292
Wyświetlanie od 1 do 6 (z 6 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
siłownik sprzęgła

Siłownik sprzęgła


Siłownik sprzęgła to jedna z części, których zadaniem jest sterowanie hydraulicznym układem sprzęgła. Ciśnienie płynu hydraulicznego (generowane przez kierowcę wciskającego pedał sprzęgła) oddziałuje na łożysko oporowe. Ono z kolei wywiera nacisk na docisk sprzęgła. W efekcie napęd zostaje rozdzielony. Rozwiązaniem najtrwalszym jest wysprzęglik centralny.

Czynniki, które wskazują na zużycie lub awarię tego elementu to twarde, lub wpadające sprzęgło (pedał nie odbija od podłogi). Zdarza się również, że wciśnięcie pedału nie powoduje rozłączenia napędu. To już poważna usterka. Gdy to nastąpi, nie jest możliwe ruszenie, ani zmiana biegów. Jeśli samochód został pozostawiony na biegu, nie można nawet uruchomić silnika, by pracował na biegu jałowym.

Obserwacja objawów nie daje jednak pewności co do tego, który element układu hydraulicznego uległ awarii. Usterka może dotyczyć zarówno siłownika sprzęgła, jak i pompy lub nawet przewodów. Wyjątkiem jest zaobserwowanie pod pedałem sprzęgła wycieku płynu. To niezmiennie świadczy o uszkodzeniu pompy.

Jeśli zajdzie konieczność wymiany siłownika sprzęgła, trzeba pamiętać o tym, by po jej dokonaniu i podłączeniu hydrauliki odpowietrzyć cały układ.