Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe Bugatti » silnik Bugatti » głowica i części Bugatti » uszczelka głowicy Bugatti

uszczelka głowicy do BUGATTI

wybierz model samochodu BUGATTI:
Pokaż części producenta:  
pokazuj niedostępne
Sortuj po :
cena -
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Strona zabudowy z prawej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia rury wydechowej
nr EAN 8433577032020
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Strona zabudowy z lewej
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelnienia rury wydechowej
nr EAN 8433577033737
Grubość [mm] 1,2
Materiał Metal
Ilość otworów 3
nr EAN 3358960494276
Grubość [mm] 1,15
Materiał Metal
Ilość otworów 2
nr EAN 3358960494313
Grubość [mm] 1,2
Materiał Metal
Ilość otworów 3
nr EAN 3358960494337
dla cylindra 1-3
Grubość [mm] 1,1
Grubość zabudowy [mm] 1,1
Ilość otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,39
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,49
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 130.110
nr EAN 4041248171721
dla cylindra 1-3
Grubość [mm] 1,15
Grubość zabudowy [mm] 1,15
Ilość otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,49
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,54
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 130.110
nr EAN 4041248171745
dla cylindra 1-3
Grubość [mm] 1,2
Grubość zabudowy [mm] 1,2
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,54
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,65
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 130.110
nr EAN 4041248171752
dla cylindra 4-6
Grubość [mm] 1,1
Grubość zabudowy [mm] 1,1
Ilość otworów 1
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,39
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,49
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 130.110
nr EAN 4041248179727
dla cylindra 4-6
Grubość [mm] 1,15
Grubość zabudowy [mm] 1,15
Ilość otworów 2
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,49
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,54
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 130.110
nr EAN 4041248179734
dla cylindra 4-6
Grubość [mm] 1,2
Grubość zabudowy [mm] 1,2
Ilość otworów 3
Wielkość wysunięcia tłoka od [mm] 0,54
Wielkość wysunięcia tłoka do [mm] 0,65
Średnica [mm] 84
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 130.110
nr EAN 4041248179741
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
nr EAN 4041248603833
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
dla cylindra 1-3
nr EAN 4026634438657
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca z uszczelnieniem trzonków zaworów
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniająca bez uszczelki głowicy cylindra
dla cylindra 4-6
nr EAN 4026634438664
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,1
Ilość otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-32196-01
dla cylindra 1-3
nr EAN 4026634356289
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,15
Ilość otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-32196-01
dla cylindra 1-3
nr EAN 4026634356302
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,2
Ilość otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-32196-01
dla cylindra 1-3
nr EAN 4026634356319
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,1
Ilość otworów 1
Tylko w połączeniu z 14-32196-01
dla cylindra 4-6
nr EAN 4026634356258
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,15
Ilość otworów 2
Tylko w połączeniu z 14-32196-01
dla cylindra 4-6
nr EAN 4026634356265
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
Grubość [mm] 1,2
Ilość otworów 3
Tylko w połączeniu z 14-32196-01
dla cylindra 4-6
nr EAN 4026634356272
Wyświetlanie od 1 do 20 (z 20 pozycji)
Stron:  1 
1część będzie dostarczona w ciągu 1-2 dni roboczych. 2część będzie dostarczona w ciągu 2-3 dni roboczych. 3część będzie dostarczona w ciągu 3-4 dni roboczych. 4część będzie dostarczona w ciągu 4-5 dni roboczych.
uszczelka głowicy

Uszczelka pod głowicę


W silniku jest wiele uszczelek jedną z nich, jest uszczelka głowicy. Szczelność silnika jest bardzo ważna w silnikach benzynowych, jak i diesla. Jest to element, którego zadaniem jest uszczelnienie połączenia bloku silnika z głowicą. Między tym połączeniem w kanałach przepływa olej i ciecz chłodząca. Płyny te nie mogą zostać zmieszane, a jest to możliwe dzięki uszczelce. Aby uszczelka podgłowicowa działała prawidłowo powinna być odporna na bardzo wysoką temperaturę silnika, oraz duże ciśnienie wynikające z pracy silnika. Warunki, w których znajduje się uszczelka pod głowicą, często powodują utratę jej właściwości uszczelniających. Uszczelka ma wiele otworów: największe są na cylindry, mniejsze to kanały cieczy chłodzącej i olejowe, a najmniejsze są na śruby mocujące głowicę. W pobliżu cylindrów jest ona wykonana ze stali, ze względu na wysokie ciśnienie, reszta jest wykonana z tworzywa kompozytowego i tworzywa sztucznego. Materiał powinien idealnie przylegać, nie przyklejać się. Ważne jest, aby uszczelka nie zmniejszała swojej objętości z czasem, ponieważ wtedy należałoby dokręcać, co jakiś czas śruby głowicy. Jest to część bezobsługowa, powinna wytrzymać przez cały okres działania silnika.

Często jednak można się spotkać z awarią tej niepozornej części. Częstymi możliwościami uszkodzenia uszczelki jest przegrzewanie silnika przez stosowanie słabej jakości cieczy chłodzącej. Zbyt wysokie ciśnienie zapłonu spowodowane złym ustawieniem zapłonu. Błędy podczas wymiany uszczelki głowicy (dokręcanie śrub powinno przebiegać od środka w odpowiedni sposób). W niektórych jednostkach napędowych może wystąpić fabryczna wada powodująca częste uszkodzenie uszczelki pod głowicą. Najłatwiej sprawdzić stan uszczelki przez odkręcenie wlewu oleju do silnika. Gdy pod korkiem znajduje się biała substancja, oznacza to usterkę izolacji. Innymi objawami uszkodzenia tej części jest wyciek oleju, spadek ciśnienia oleju, gęste kłęby dymu z wydechu, itd.