Jakość | OE | |
Ograniczenia producenta | DENSO | |
Wymiar gwintu | M18x1.5 | |
Długość przewodu [mm] | 350 | |
Ilość biegunów | 4 | |
Masa [g] | 89 | |
nr EAN | 8717613059456 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda, Direct Fit DOX-1726 DENSO
FORD | 1123897 | |
FORD | 1639714 | |
FORD | 1682753 | |
FORD | 1743702 | |
FORD | 1S7F-9F472-AB | |
FORD | 3010660 | |
FORD | AE81-9G444-AB | |
FORD | AE81-9G444-AC | |
FORD | AE81-9G444-BA | |
FORD | AE81-9G444-BB | |
FORD | AE81-9G444-BC | |
FORD | XC2F-9F472-A1A | |
FORD | XC2F-9F472-AA | |
JAGUAR | XR86938 |
Zastosowanie Sonda lambda, Direct Fit DOX-1726 DENSO w samochodach:
Opinie Klientów o Sonda lambda, Direct Fit DOX-1726 DENSO:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.