Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka pokrywy zaworów Lancia LYBRA SW (839_) 2.4 JTD (839BXL1A) (2000.09-2005.10) 140km » DRM0237 dr.motor
wybrany samochód: 
Lancia Lybra Sw (839_) 2.4 Jtd (839bxl1a) (2000.09-2005.10) 140km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

uszczelka pokrywy zaworów str. ssąca psa DRM0237 DR.MOTOR

DRM0237 uszczelka pokrywy zaworów str. ssąca psa DR.MOTOR
77.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

DRM0237

producent:

DR.MOTOR

Indeks: DRM DRM0237
Marka: DR.MOTOR
Grupa towarowa TecDoc: Uszczelka pokrywy zaworów
Nazwa: USZCZELKA POKRYWY ZAWORÓW STR. SSĄCA PSA
Opis: CITROEN C4 Peugeot 307 2.0
Dane dodatkowe: Ilość sprzedażna = 1
Zamiennik: : 0249H0
Numer dostawcy: DRM0237

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie uszczelka pokrywy zaworów str. ssąca psa DRM0237 DR.MOTOR

USZCZELKA POK. ZAW. CITROEN/PEUGEOT 1,8 04-
numery OEM:
CITROËN      0249H0
PEUGEOT      0249H0
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie uszczelka pokrywy zaworów str. ssąca psa DRM0237 DR.MOTOR w samochodach:

Opinie Klientów o uszczelka pokrywy zaworów str. ssąca psa DRM0237 DR.MOTOR:

2021-10-14
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Uszczelka pokrywy głowicy


Jeśli uszczelka pokrywy zaworów, która uległa zużyciu nie zostanie w porę wymieniona na nową, może doprowadzić to do zaburzenia procesu spalania, szybszego zużycia komponentów lub nieprawidłowej pracy jednostki napędowej. Wszystko to jest efektem obniżania się poziomu oleju. Warto więc dmuchać na zimne i posiadać zapasową uszczelkę przeznaczoną do samochodu, jakim się poruszamy. Pamiętajmy przy tym, że wymiana uszczelki pokrywy głowicy nie jest sprawą skomplikowaną i drogą, nie zajmuje też wiele czasu.

Uszczelka zabezpiecza miejsce styku mechanizmu sterowania zaworami z pokrywą zaworów. Dzięki szczelnemu połączeniu olej nie wydostaje się na zewnątrz. Uszczelniacze produkuje się najczęściej z gumy, rzadziej z korka. Z tego względu, elementy te wskutek oddziaływania na nie ekstremalnie wysokiej temperatury z czasem ulegają zużyciu.

Obserwuje się wówczas wycieki w górnej części jednostki napędowej. Jeśli silnik "poci się", uszczelkę należy natychmiast wymienić, pamiętając jednocześnie, że po wymianie trzeba skontrolować i ewentualnie uzupełnić poziom oleju w silniku.

Czynnikiem stojącym za zużyciem uszczelek pokrywy zaworów jest przede wszystkim wysoka temperatura oraz czas. Wszystkie materiały, zwłaszcza guma, z czasem się starzeją, a ich właściwości ulegają stopniowemu pogorszeniu.
 

DR.MOTOR