Części do samochodów e-autoparts.pl
ikona koszyka
Koszyk
jest pusty
logowanie
Zaloguj się
części samochodowe » silnik » uszczelki » uszczelka głowicy » Uszczelka, głowica cylindrów, 864.250 elring

Uszczelka, głowica cylindrów 864.250 ELRING

864.250 Uszczelka, głowica cylindrów ELRING
97.00 zł
Kup
 

przewidywany
termin realizacji ?

>5 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (9 ocen)
numer części:

864.250

producent:

ELRING

Grubość [mm] 0,70
Średnica [mm] 75,9
Rodzaj uszczelnienia uszczelka z warstwą metalową
dodatkowo potrzebny artykuł (numer artykułu) 022.590
nr EAN 4041248057780
Status produktu: Normalny

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Informacje serwisowe

Dodatkowe informacje o produkcie Uszczelka, głowica cylindrów 864.250 ELRING

Uszczelka głowicy cylindrów (gr.: 0,7mm) pasuje do: HONDA ACCORD VI, CIVIC V, CIVIC VI, CRX III, HR-V; ROVER 400 II 1.4/1.5/1.6 03.92-
numery OEM:
HONDA      12251-P2J-004

Zastosowanie Uszczelka, głowica cylindrów 864.250 ELRING w samochodach:

Opinie Klientów o Uszczelka, głowica cylindrów 864.250 ELRING:

2019-09-29
 5/5
Wszystko w porządku
2020-12-07
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-13
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-09-30
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2021-03-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2019-09-25
 5/5
Szybka dostawa części 385.171 odbiór w paczkomacie
2020-03-11
 5/5
Sprzedawca dobrze mi doradził zakup elring
2019-11-12
 5/5
Jeden z lepszych sklepów online z częściami w Polsce, kupuję tam od kilku lat teraz zamówiłem 124.002
2021-01-12
 5/5
polecam super
zobacz instrukcję montażu 864.250

Uszczelka pod głowicę


W przypadku uszczelki pod głowicą należy być szczególnie wyczulonym na pojawienie się pierwszych objawów zużycia. Doprowadzenie do zniszczenia uszczelki może mieć daleko idące konsekwencje i pociągnąć za sobą kosztowną naprawę.

Ta z pozoru niewinnie wyglądająca część, pracuje w ekstremalnym środowisku. Stale poddawana jest ciśnieniu, sięgającym wartości 2000 barów. Takie bowiem warunki panują w komorach spalania. Dochodzą do tego znaczne wahania temperatur. Dolny zakres to temperatury poniżej zera, górny zaś może sięgać nawet 800°C. Łatwo więc zauważyć, że uszczelka pod głowicą, nie ma lekkiego życia. Bez względu na to, elementy te wytrzymują zwykle około kilku lat.

Objawem wskazującym na możliwą awarię uszczelki może (choć nie musi) być zbierający się biały szlam pod korkiem wlewu oleju do silnika. Podobnie jest w przypadku, gdy z rury wydechowej wydobywa się biały dym. Pamiętajmy jednak, że podobne zjawiska mogą występować również po powstaniu usterek w innych układach pojazdu. Nie warto więc podejmować pochopnych decyzji. Dobrym sposobem na dokładne zdiagnozowanie przyczyny, jest sprawdzenie (za pomocą prostego zestawu dostępnego w internecie) układu chłodzenia silnika pod kątem zawartości spalin.