Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Opel ASCONA C (J82) 1.6 S (F11, M11, F68, M68) (1981.09-1986.08) 90km » 28-2985 elstock
wybrany samochód: 
Opel Ascona C (j82) 1.6 S (f11, M11, F68, M68) (1981.09-1986.08) 90km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-2985 ELSTOCK

28-2985 Alternator ELSTOCK
elstock 28-2985
358.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-2985

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]90
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]56
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiL-DFM (Plug121)
Ciężar netto [kg]5
Otwór Ø 1 [mm]8
nr EAN5704651031554

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-2985 ELSTOCK

Koszt kaucji: 87.65 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR VW GOLF/FABIA/A3/A4 REGENEROWANY
numery OEM:
VOLKSWAGEN      038903018LX
VOLKSWAGEN      038903018P
VOLKSWAGEN      038903018PX
VOLKSWAGEN      038903023L
VOLKSWAGEN      038903023R
VOLKSWAGEN      038903024A
VOLKSWAGEN      038903024D
VOLKSWAGEN      06B903018HX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-2985 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.