Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 28-2985 elstock

Alternator 28-2985 ELSTOCK

28-2985 Alternator ELSTOCK
elstock 28-2985
356.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-2985

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A] 90
Wykonanie sieci pokładowej dla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V] 14
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm] 56
Ilość żeber 6
Zacisk M8 B+
ID wykonania wtyczki L-DFM (Plug121)
Ciężar netto [kg] 5
Otwór Ø 1 [mm] 8
nr EAN 5704651031554

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-2985 ELSTOCK

Koszt kaucji: 87.65 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR VW GOLF/FABIA/A3/A4 REGENEROWANY

Alternator 28-2985 ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

FORD

COUGAR, FOCUS I, FOCUS I Turnier, FIESTA, TRANSIT, MAVERICK, ESCORT CLASSIC

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

Numery OE Alternator 28-2985 producenta ELSTOCK

VOLKSWAGEN

038903018LX, 038903018P, 038903018PX, 038903023L, 038903023R, 038903024A, 038903024D, 06B903018HX

numery OEM:
VOLKSWAGEN      038903018LX
VOLKSWAGEN      038903018P
VOLKSWAGEN      038903018PX
VOLKSWAGEN      038903023L
VOLKSWAGEN      038903023R
VOLKSWAGEN      038903024A
VOLKSWAGEN      038903024D
VOLKSWAGEN      06B903018HX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-2985 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów