Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Mazda CX-7 (ER) 2.3 MZR DISI Turbo AWD (ER3P) (2007.10-2009.08) 258km » 28-2990 elstock
wybrany samochód: 
Mazda Cx-7 (er) 2.3 Mzr Disi Turbo Awd (er3p) (2007.10-2009.08) 258km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 28-2990 ELSTOCK

28-2990 Alternator ELSTOCK
elstock 28-2990
455.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
2 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Wtorek: 2 szt.
 
    Ocena:
numer części:

28-2990

producent:

ELSTOCK

Prąd ładowania alternatora [A]120
Wykonanie sieci pokładowejdla pojazdów z 12V instalacją elektryczną
Napięcie [V]14
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Ø koła pasowego [mm]56
Ilość żeber6
ZaciskM8 B+
ID wykonania wtyczkiL-DFM (Plug121)
Ciężar netto [kg]7
Otwór Ø 1 [mm]8
nr EAN5704651031592

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 28-2990 ELSTOCK

Koszt kaucji: 87.65 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

ALTERNATOR VW GOLF 1,9TDI 00- REGENEROWANY
numery OEM:
FORD      98VW-10300-EA
VOLKSWAGEN      028903028E
VOLKSWAGEN      028903029G
VOLKSWAGEN      028903029GX
VOLKSWAGEN      028903030
VOLKSWAGEN      028903030A
VOLKSWAGEN      038903018Q
VOLKSWAGEN      038903018QX
VOLKSWAGEN      038903023S
VOLKSWAGEN      038903023SX
VOLKSWAGEN      038903024F
VOLKSWAGEN      038903024G
VOLKSWAGEN      038903024GX
VOLKSWAGEN      06B903018GX
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 28-2990 ELSTOCK w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów