Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » klimatyzacja » kompresor klimatyzacji Volvo FMX 380 (2010-???) 380km » 51-0001 elstock
wybrany samochód: 
Volvo Fmx 380 (2010-???) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Kompresor, klimatyzacja 51-0001 ELSTOCK

51-0001 Kompresor, klimatyzacja ELSTOCK
711.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

51-0001

producent:

ELSTOCK

Ograniczenia producentaDENSO 7SB16C
Ø koła pasowego [mm]119
Liczba rowków6
Ilość oleju [ml]120
Czynnik chłodniczyR 134a
Artykuł uzupełniający / informacja uzupełniającaz uszczelnieniami
Liczba otworów do mocowania3
Ciężar netto [kg]6,6
Rodzaj mocowaniaMocowanie 3-punktowe
nr EAN5704651054768

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Kompresor, klimatyzacja 51-0001 ELSTOCK

Koszt kaucji: 185.42 zł
więcej na temat kaucji - Części regenerowane i kaucje

Kompresor klimatyzacji pasuje do: MERCEDES C T-MODEL (S202), C (W202), CLK (A208), CLK (C208), E T-MODEL (S210), E (VF210), E (W210), G (W461), G (W463), M (W163), S (C140), S (W140) 1.8-5.5 03.91-
numery OEM:
MERCEDES-BENZ      0002300911
MERCEDES-BENZ      0002302011
MERCEDES-BENZ      0002303911
MERCEDES-BENZ      0002306811
MERCEDES-BENZ      0002307011
MERCEDES-BENZ      0002340911
MERCEDES-BENZ      0002342011
MERCEDES-BENZ      0002342411
MERCEDES-BENZ      0002342911
MERCEDES-BENZ      0002343111
MERCEDES-BENZ      A0002300911
MERCEDES-BENZ      A0002302011
MERCEDES-BENZ      A0002303911
MERCEDES-BENZ      A0002306811
MERCEDES-BENZ      A0002307011
MERCEDES-BENZ      A0002340911
MERCEDES-BENZ      A0002342011
MERCEDES-BENZ      A0002342411
MERCEDES-BENZ      A0002342911
MERCEDES-BENZ      A0002343111
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Kompresor, klimatyzacja 51-0001 ELSTOCK w samochodach:

Kompresor klimatyzacji


Kompresor, będący pewnego rodzaju pompą ssąco-tłoczącą jest najdroższym elementem całego układu klimatyzacji. Ta bardzo precyzyjna, mechaniczna część napędza jej działanie. Ważne jest stałe kontrolowanie stanu oleju w sprężarce i uzupełnianie go do właściwego poziomu. Należycie nasmarowany kompresor będzie działał bez zarzutu.
W obecnych autach występują sprężarki tłokowe o stałym lub zmiennym skoku tłoka.

Najnowszym rozwiązaniem jest wyposażenie kompresora w sprzęgło zrywalne, sterowane przez elektrozawór.
Sprężarka to najbardziej zaawansowany i skomplikowany element układu. Poddawany jest ogromnym obciążeniom, w związku z czym ulega zużyciu i jest podatny na awarie. Najczęściej pojawiającą się awarią jest zatarcie sprężarki spowodowane zbyt małą ilością czynnika chłodzącego lub niewystarczającej ilości oleju.

Niemałe znaczenie ma również obecność w czynniku chłodzącym wody.
Przyczyną awarii może być również obecność zbyt dużej ilości czynnika, przegrzewanie sprężarki, uszkodzenie paska klinowego lub zapchanie zaworu rozprężnego.