Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.2 E quattro (1985.08-1987.03) 120km » 210243A era
wybrany samochód: 
Audi 90 B2 (813, 814, 853) 2.2 E Quattro (1985.08-1987.03) 120km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 210243A ERA

210243A Alternator ERA
699.00 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Środa

odbiór osobisty: ?
Włochy - Środa: 1 szt.
 
    Ocena:
numer części:

210243A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]150
ID wykonania wtyczkiB+D+
Ø koła pasowego [mm]54
Koła pasowez kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba otworów do mocowania2
Liczba rowków6
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]51
nr EAN8053379005376

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 210243A ERA

numery OEM:
CITROËN      5702 A0
CITROËN      5702 A1
CITROËN      5705 4S
CITROËN      5705 A1
CITROËN      5705 AA
CITROËN      5705 ER
CITROËN      96 362 541 80
CITROËN      96 408 787
CITROËN      96 413 025
CITROËN      96 413 025 80
CITROËN      96 459 075 80
CITROËN      96 459 076 80
CITROËN      9636254
FIAT      71780165
FIAT      71780169
FIAT      9610878780
FIAT      9636060780
FIAT      9636254180
FIAT      9640878780
FIAT      9645907580
PEUGEOT      5702 A0
PEUGEOT      5702 A1
PEUGEOT      5705 4S
PEUGEOT      5705 A1
PEUGEOT      5705 AA
PEUGEOT      5705 ER
PEUGEOT      96 362 541 80
PEUGEOT      96 408 787
PEUGEOT      96 413 025
PEUGEOT      96 413 025 80
PEUGEOT      96 459 075 80
PEUGEOT      96 459 076 80
PEUGEOT      9636254
SUZUKI      31400-68D00
SUZUKI      31400-68D01
SUZUKI      31400-68D02
SUZUKI      31400-68D02-000
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 210243A ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów