Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Iveco X-WAY AD440X42TP (2019-???) 420km » 210357A era
wybrany samochód: 
Iveco X-way Ad440x42tp (2019-???) 420km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 210357A ERA

210357A Alternator ERA
720.01 zł
Kup

przewidywany termin wysyłki: ?
5 szt. wysyłka Piątek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Piątek: 5 szt.
 
    Ocena:
numer części:

210357A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]105
ID wykonania wtyczkiB+LSDFM
Ø koła pasowego [mm]48
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba otworów do mocowania2
Liczba rowków6
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]20
nr EAN8053379006984

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 210357A ERA

numery OEM:
FORD      1064383
FORD      1070806
FORD      1090084
FORD      1090085
FORD      1097305
FORD      1111967
FORD      1136390
FORD      1144197
FORD      1215771
FORD      1301511
FORD      1305962
FORD      1322573
FORD      1361258
FORD      1361259
FORD      1426014
FORD      1511220
FORD      1708472
FORD      1748637
FORD      3N11 10300 AA
FORD      3N11 10300 AB
FORD      3N11 10300 AC
FORD      3N11 10300 AD
FORD      3N11 10300 AE
FORD      3N11 10300 AF
FORD      3N11 10300 AG
FORD      98AB 10300 GB
FORD      98AB 10300 GC
FORD      98AB 10300 GD
FORD      98AB 10300 GE
FORD      98AB 10300 GF
FORD      98AB 10300 GG
FORD      98AB 10300 GH
FORD      98AB 10300 GJ
FORD      98AB 10300 GK
FORD      98AB 10300 GL
FORD      98AB 10300 GM
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 210357A ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów