Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator » 210469A era

Alternator 210469A ERA

210469A Alternator ERA
712.00 zł
cena zawiera vat 23%
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
:4 szt. wysyłka Piątek
:4 szt. wysyłka Poniedziałek

    Ocena:
numer części:

210469A

dostawca:

ERA

Napięcie [V] 14
Prąd ładowania alternatora [A] 140
ID wykonania wtyczki B+LDFM
Ø koła pasowego [mm] 56
Koła pasowe z kołem pasowym wolnobieżnym
Liczba otworów do mocowania 2
Liczba rowków 6
Kierunek obrotów zgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm] 48
nr EAN 8053379008407

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 210469A ERA

Alternator 210469A ma zastosowanie do modeli samochodów

VOLKSWAGEN

GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5

SEAT

TOLEDO II, LEON, IBIZA III, CORDOBA, ALTEA, TOLEDO III, ALTEA XL

SKODA

OCTAVIA I Combi, FABIA I, FABIA I Combi, SUPERB I, FABIA I Praktik, OCTAVIA II, OCTAVIA II Combi

AUDI

TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3

Numery OE Alternator 210469A producenta ERA

VOLKSWAGEN

03L903023F, 03L903023FX, 06F903023C, 06F903023CX, 06F903023F, 06F903023FX, 06F903023H, 06F903023HX, 06F903023J, 3L903023F

numery OEM:
MERCEDES-BENZ      A H V W00 0154 0102
MERCEDES-BENZ      A HVW0001540102
MERCEDES-BENZ      H V W00 0154 0102
VOLKSWAGEN      03L 903 023 F
VOLKSWAGEN      03L 903 023 FX
VOLKSWAGEN      06F 903 023 C
VOLKSWAGEN      06F 903 023 CX
VOLKSWAGEN      06F 903 023 F
VOLKSWAGEN      06F 903 023 FX
VOLKSWAGEN      06F 903 023 H
VOLKSWAGEN      06F 903 023 HX
VOLKSWAGEN      06F 903 023 J
VOLKSWAGEN      3L9 030 23F
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 210469A ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów

Zapisz się do newslettera

Zgarnij nowości i okazje – żadnego spamu.