Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » elektryka » alternator i pojedyncze części » alternator Kia CERES 2.2 D (1992.06-1997.01) 71km » 210470A era
wybrany samochód: 
Kia Ceres 2.2 D (1992.06-1997.01) 71km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Alternator 210470A ERA

210470A Alternator ERA
568.00 zł
Kup

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

210470A

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]14
Prąd ładowania alternatora [A]120
ID wykonania wtyczkiB+L
Ø koła pasowego [mm]60
Koła pasowez kołem pasowym wielorowkowym
Liczba otworów do mocowania2
Liczba rowków6
Kierunek obrotówzgodnie z ruchem wskazówek zegara
Odstęp pomiędzy kołem pasowym i alternatorem [mm]66
nr EAN8053379008438

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Alternator 210470A ERA

numery OEM:
CITROËN      5702 C0
CITROËN      5702 C1
CITROËN      5705 AF
CITROËN      5705 EV
FIAT      500371244
IVECO      500371244
PEUGEOT      5702 C0
PEUGEOT      5702 C1
PEUGEOT      5705 AF
PEUGEOT      5705 EV
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Alternator 210470A ERA w samochodach:

Alternator samochodowy


Alternator to nic innego jak trójfazowa (najczęściej) prądnica prądu przemiennego. Jego głównym elementem jest nieruchomy stojan w formie izolowanej ramki z trzema uzwojeniami, rozłożonymi co 120 stopni na jego obwodzie. Wirnik to tak naprawdę elektromagnes zasilany szczotkami oraz pierścieniami ślizgowymi. W momencie wytwarzania przez wirnik pola magnetycznego następuje indukcja prądu o przebiegu sinusoidalnym.

Do najpowszechniej występujących awarii alternatora zaliczyć można zużywające się łożyska i szczotki. Problemy stwarza również mostek diodowy, wirnik oraz regulator napięcia, stojan i uzwojenie (przepala się). W tym przypadku akumulator może ulec uszkodzeniu, co w efekcie uniemożliwi uruchomienie auta.

Objawy, które mogą wskazywać na usterkę alternatora to: przyspieszone rozładowywanie akumulatora, zbyt niskie napięcie podawane do baterii, świecąca ciągle lub migająca sporadycznie kontrolka ładowania, światła świecące niejednostajnie (żarówki szybko przepalają się), kontrolka ładowania nie zapala się w momencie włączenia zapłonu (bez uruchamiania silnika), hałasy dochodzące z silnika, przybierające na sile podczas zwiększania obrotów