Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » czyszczenie szyb » silnik wycieraczek Lancia Y10 (156_) 1.0 Fire (156AA) (1985.03-1989.06) 45km » 460240 era
wybrany samochód: 
Lancia Y10 (156_) 1.0 Fire (156aa) (1985.03-1989.06) 45km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Silnik wycieraczek, OEM 460240 ERA

460240 Silnik wycieraczek, OEM ERA
352.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
1 szt. wysyłka Czwartek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Czwartek: 1 szt.
 
    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

460240

producent:

ERA

Status produktu: Normalny
Napięcie [V]12
Strona zabudowyz tyłu
Długość przewodu [mm]320
Pojazd z kierownicą po lewej /prawej stroniedla pojazdu z kierownicą z lewej strony
Ilość połączeń3
nr EAN8053379133031

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Silnik wycieraczek, OEM 460240 ERA

numery OEM:
FORD      1493158
FORD      1546169
FORD      4618813
FORD      YC15-17W400-CF
FORD      YC15-17W400-CG
FORD      YC15-17W400-CH
FORD      YC15-17W400-CJ
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Silnik wycieraczek, OEM 460240 ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Silnik wycieraczek, OEM 460240 ERA:

Celestyn, Mikołów
2022-09-06
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Silnik wycieraczek


Silnik wycieraczek samochodowych jest bez wątpienia najważniejszym elementem układu odpowiedzialnego za oczyszczanie szyby. Podstawowe zadanie silniczka to napęd zespołu wycieraczek. Prędkość obrotową można regulować, co pozwala dostosować tryb pracy piór do aktualnych warunków atmosferycznych. Bez silnika wycieraczek, usuwanie zanieczyszczeń i wody z szyby samochodowej byłoby niemożliwe.

Cały mechanizm składa się właśnie z elektrycznego silnika, przekładni zębatej (listwy zębatej) oraz układu drążków. Odpowiadają one za poruszanie ramionami (i w efekcie za ruch piór) wycieraczek.

Nieprawidłowe działanie silnika wycieraczek jest łatwe do zdiagnozowania. Objawia się to zwolnieniem tempa pracy ramion oraz ich zatrzymywaniem się lub przeskakiwaniem. Czasem pojawiają się również dźwięki dochodzące z podszybia. Przypominają one metaliczny stukot.

Jeśli pojawiły się powyższe symptomy, możemy spodziewać się rychłej awarii tego podzespołu. Nie należy jej bagatelizować. Całkowite zatarcie silnika unieruchomi układ oczyszczania szyby. Nie trzeba nikomu tłumaczyć jak istotne może to być z punktu widzenia bezpieczeństwa. Warto dbać o dobry stan zarówno silniczka, jak i pozostałych elementów układu. Dzięki temu każda podróż będzie bezpieczna i komfortowa.