Sonda lambda | Sonda lambda |
Długość przewodu [mm] | 500 |
Liczba przewodów | 1 |
nr EAN | 8053379073986 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 570066A ERA
CHRYSLER | J0854136 | |
FIAT | 1168511016 | |
FIAT | 4430291 | |
FIAT | 5963516 | |
FIAT | 60733358 | |
FIAT | 82357666 | |
JAGUAR | AGU1 108 | |
JAGUAR | ERC6 193 | |
NISSAN | 22690-01Y00 | |
NISSAN | 22690-06F00 | |
NISSAN | 22690-07G00 | |
NISSAN | 22690-07G01 | |
NISSAN | 22690-20R00 | |
NISSAN | 22690-30R00 | |
NISSAN | 22690-30R15 | |
NISSAN | 22690-55Y00 | |
NISSAN | 22690-Q7G00 | |
NISSAN | 22690-Q7G01 | |
NISSAN | 22690-V4060 | |
NISSAN | B2690-30R00 | |
RENAULT | 77 00 670 255 | |
RENAULT | 77 00 690 201 | |
RENAULT | 77 00 706 605 | |
RENAULT | 77 00 708 605 | |
RENAULT | 77 00 708 955 | |
RENAULT | 77 00 729 963 | |
RENAULT | 77 00 748 324 | |
RENAULT | 77 00 869 034 | |
SAAB | 75 30 140 | |
SAAB | 83 28 551 | |
SAAB | 93 17 751 | |
SAAB | 93 37 726 | |
SAAB | 933772 | |
SUBARU | 22690-AA000 | |
SUBARU | 22690-AA020 | |
SUBARU | 22690-AA030 | |
SUBARU | 22690-AA031 | |
SUBARU | 22690-AA040 | |
SUBARU | 22690-AA050 | |
SUBARU | 22690-KA000 | |
SUBARU | 46979-7000 | |
SUBARU | 46979-7100 | |
SUBARU | 46979-7110 | |
VOLKSWAGEN | 035 133 533 A | |
VOLKSWAGEN | 035 905 265 B | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 A | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 B | |
VOLKSWAGEN | 035 906 265 C | |
VOLKSWAGEN | 200 906 265 | |
VOLKSWAGEN | 200 906 265 A |
Zastosowanie Sonda lambda 570066A ERA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.