
| Sonda lambda | Sonda lambda |
| Długość przewodu [mm] | 510 |
| Liczba przewodów | 3 |
| nr EAN | 8053379074099 |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda 570074A ERA
TT, TT Roadster, A2, ALLROAD C5, A4 B6, A8 D3, A3
GOLF IV Variant, GOLF IV Cabriolet, LUPO I, BORA I, BORA Variant, POLO, PASSAT B5.5
CLIO II, MASTER II, MEGANE I Grandtour, SCÉNIC I, LAGUNA II, LAGUNA II Grandtour, TRAFIC II
VOYAGER IV, 300M, NEON II, PT CRUISER, SEBRING, CROSSFIRE, 300C
NEON II, CARA, VIPER, CALIBER, AVENGER, CHARGER, DAKOTA
051906265C
6001009534, 7700260909
4606950AB
| CHRYSLER | 4606950AB | |
| RENAULT | 60 01 009 534 | |
| RENAULT | 77 00 260 909 | |
| VOLVO | 1326578 | |
| VOLKSWAGEN | 051 906 265 C |
Zastosowanie Sonda lambda 570074A ERA w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.