Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » układ zapłonowy » cewka zapłonowa » 880048A era

Cewka zapłonowa 880048A ERA

880048A Cewka zapłonowa ERA
79.00 zł
Kup
 

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin realizacji: ?
3 szt. wysyłka jutro

    Ocena:
5/5 (1 ocena)
numer części:

880048A

producent:

ERA

Ciężar [kg] 0,976
Ilość połączeń 3
nr EAN 8053379089529

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie

Dodatkowe informacje o produkcie Cewka zapłonowa 880048A ERA

numery OEM:
FORD      1008886
FORD      1008887
FORD      1018139
FORD      1018140
FORD      12029CA
FORD      1319972
FORD      1495676
FORD      5008193
FORD      6181956
FORD      6503277
FORD      6503278
FORD      6503377
FORD      6823318
FORD      6860288
FORD      6860289
FORD      88F1 2029A 1A
FORD      88SF 12029 AA
FORD      88SF-12029A-1A
FORD      88SF-12029A-2A
FORD      88SF-12029A-2B
FORD      89BF-12024A-1B
FORD      8SF1 2029A 1A
FORD      928F 12029 CA
FORD      928F 12029 CB
FORD      938F 12024 DA
FORD      96FB 12257 AB
FORD      A96BF-12024-A1B
FORD      E8TF 12029 AA
FORD      E9TF 12029 AA
FORD      F1VU-12029A-1A
FORD      F1VU-12029A-2A
FORD      F1VY-12029-A
FORD      F37U 12029 AA
FORD      F50U 12029 AA
FORD      F50U 12029 BA
FORD      F50Y-12029-A
FORD      F50Y-12029-B
FORD      F5LU 12029 AA
FORD      F5LY-12029-A
FORD      F5OU 12029 AA
FORD      F5OY-12029-A
FORD      F5OY-12029-B
FORD      F5RZ-12029-C
MAZDA      18E0-51810-0
MAZDA      1E05-18100
MAZDA      1E05-18100-A
MAZDA      FSD7-18100
MAZDA      ZZM0-18100
MAZDA      ZZMO-18100
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Cewka zapłonowa 880048A ERA w samochodach:

Opinie Klientów o Cewka zapłonowa 880048A ERA:

2021-02-22
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.

Cewka zapłonowa


To transformator impulsowy występujący w układach zapłonowych silników spalinowych. Zadaniem cewki (induktora) jest zgromadzenie odpowiedniej ilości energii elektrycznej oraz przekazanie jej we właściwym momencie do świecy zapłonowej. Energia wytwarza iskrę niezbędną do zapłonu mieszanki paliwowo-powietrznej.

Do najczęściej występujących bolączek cewki zapłonowej zaliczyć można całkowity brak iskry na jednym z cylindrów oraz wypadanie zapłonów. O braku iskry poinformuje nas system diagnostyki, wyświetlając komunikat check engine. Gorzej jest w przypadku wypadania zapłonów. Taki objaw może być niezauważony przez długi czas. Oprogramowanie odpowiedzialne za pracę silnika może nie wychwycić tej usterki. Jedynie w najnowszych autach układy nadzorujące emisję spalin, dzięki swojej niezwykłej czułości mają szansę na wykrycie tego niedomagania.

Niektóre objawy nieprawidłowej pracy cewki zapłonowej są jednak proste do zauważenia. Jeśli mamy problem z uruchomieniem silnika, obroty "falują", silnik nierówno pracuje, możemy być prawie pewni, że wina leży po stronie cewki zapłonowej.

Takie objawy dostrzega się zwykle w trakcie przyspieszania luna postoju, najczęściej, gdy silnik jest dobrze rozgrzany.