Napięcie [V] | 12 | |
Pojemność akumulatora [Ah] | 70 | |
Wykonanie strefy podłogowej | B13 | |
Prąd zimnego rozruchu wg EN [A] | 700 | |
Położenie biegunów | 0 | |
Długość [mm] | 278 | |
Szerokość [mm] | 175 | |
Wysokość [mm] | 190 | |
Akumulator | Akumulator EFB | |
Ciężar [kg] | 19,14 | |
nr EAN | 8053379165674 |
Dodatkowe informacje o produkcie Akumulator E57013 ERA
Koszt kaucji: 30.00 złAUDI | 000915105EC | |
AUDI | 000915105FC | |
AUDI | 5GM915105P | |
AUDI | 6R0915105B | |
BMW | 61218720721 | |
CITROËN | 1620012580 | |
CITROËN | 5600VG | |
CITROËN | 9811722280 | |
FIAT | 51832153 | |
FIAT | 71765419 | |
FIAT | 71779500 | |
FORD | 2099515 | |
FORD | JX6T10655FA | |
HONDA | 31500TGNG01 | |
HONDA | 31500TGNG010M1 | |
HONDA | 31500TV2E02 | |
HONDA | 31500TV2E020M1 | |
NISSAN | 2441000Q0D | |
NISSAN | 2441000Q2M | |
NISSAN | 2441000Q3M | |
NISSAN | 24410JD22A | |
NISSAN | KE24170E00EF | |
OPEL | 13473542AFP | |
OPEL | 3646011 | |
OPEL | 4423996 | |
OPEL | 93457914 | |
OPEL | 95525541 | |
PEUGEOT | 9811722280 | |
RENAULT | 2441000Q2M | |
RENAULT | 244103876R | |
RENAULT | 244105533R | |
RENAULT | 24410JD22A | |
RENAULT | 7711575175 | |
RENAULT | 93457914 | |
TOYOTA | 288000Y080 | |
TOYOTA | 28800YZZNS | |
VOLVO | 30644962 | |
VOLKSWAGEN | 000915105EC | |
VOLKSWAGEN | 5GM915105P | |
VOLKSWAGEN | 5TA915105B | |
VOLKSWAGEN | 6R0915105B | |
VOLKSWAGEN | JZW915105AC | |
CHEVROLET | 13473542AFP | |
CHEVROLET | 3646011 | |
CHEVROLET | 93457914 | |
HYUNDAI | 371101H680 |
Zastosowanie Akumulator E57013 ERA w samochodach:
Dlaczego warto inwestować w wysokiej jakości klocki i tarcze hamulcowe przed sezonem letni
19-03-2024
Wycieraczki szyb Negotti
11-03-2024
Zmiana lokalizacji magazynu
25-07-2023
Smarowanie układu hamulcowego
07-02-2023
Kody wyposażenia w grupie VW
21-09-2022
Rodzaje wycieraczek Valeo
17-02-2022
Jak dobrać żarówki ksenonowe?
30-11-2021
Kody regionów Subaru
23-12-2020
Schaeffler przejmuje Ruville
15-12-2020
Kompresor klimatyzacji, rodzaje i zasada działania.
17-09-2020