Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » napęd koła, przeguby » półoś napędowa Iveco EUROTRAKKER MP 190 E 38 W Cursor (2001-2004) 380km » RV-8-983 eurodriveshafts
wybrany samochód: 
Iveco Eurotrakker Mp 190 E 38 W Cursor (2001-2004) 380km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

CITROEN C-CROSSER (L) półoś przednia RV-8-983 EURODRIVESHAFTS

RV-8-983 CITROEN C-CROSSER (L) półoś przednia EURODRIVESHAFTS

odbiór osobisty: ?
Włochy - brak możliwości odbioru
 
    Ocena:
numer części:

RV-8-983

producent:

EURODRIVESHAFTS


OE: 3272PT, 32073AL frezy: 28 do piasty koła / 24 do skrzyni CITROEN C4 Aircross 2.2 HDI (156 KM) / 1.8 HDI (150 KM) 2012- CITROEN C-Crosser 2.2 HDI (156 KM) 2007-2012 PEUGEOT 4007 2.2 HDI (156 KM) 2007-2012 PEUGEOT 4008 1.8 HDI (150 KM) 2012- MITSUBISHI Outlander II 2.0 DiD / 2.2 DID 2006-2013 MITSUBISHI ASX 1.8 DiD 2010-


opis e-autoparts.pl:

OE: 3272.PT, 32073AL, 3815A075 frezy: 28 do piasty koła / 24 do skrzyni CITROEN C4 Aircross 2.2 HDI (156 KM) / 1.8 HDI (150 KM) 2012- CITROEN C-Crosser 2.2 HDI (156 KM) 2007-2012 PEUGEOT 4007 2.2 HDI (156 KM) 2007-2012 PEUGEOT 4008 1.8 HDI (150 KM) 2012- MITSUBISHI Outlander II 2.0 DiD / 2.2 DID 2006-2013 MITSUBISHI ASX 1.8 DiD 2010-

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie CITROEN C-CROSSER (L) półoś przednia RV-8-983 EURODRIVESHAFTS

numery OEM:
CITROËN      3272PT
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie CITROEN C-CROSSER (L) półoś przednia RV-8-983 EURODRIVESHAFTS w samochodach:

Klienci którzy zakupili ten produkt kupili również:

Półoś napędowa


Trudno wyobrazić sobie działanie pojazdu bez półosi napędowych. Te bardzo ważne elementy przenoszą moment obrotowy z przekładni głównej na koła samochodu. W przypadku pojazdów z napędem przednim półoś wychodzi ze skrzyni biegów, w autach z napędem tylnym, jest elementem mostu napędowego.

Przy przeniesieniu napędu na koła tylne mamy do czynienia z tzw. sztywną belką. Tu występują półosie bez przegubów. Kiedy jednak napędzane są koła przednie, skrętne (jest to obecnie najpopularniejsze rozwiązanie ze względu na lepsze właściwości trakcyjne i prostszą konstrukcję płyty podłogowej), na półosi umieszczone są dwa przeguby. Jeden zewnętrzny (od strony koła), drugi wewnętrzny (przy skrzyni biegów).

Wyróżnia się trzy rodzaje półosi. Najbardziej archaiczną formą są półosie odciążone. Przenoszą jedynie moment obrotowy, nie przenoszą za to momentów zginających. Unowocześniona ich forma to półosie częściowo odciążone, w których możliwe jest przeniesienie prócz momentu obrotowego, również momentów zginających wygenerowanych przez siły działające na koło samochodu.

Ostatni rodzaj to półosie nieodciążone. Skonstruowane są w taki sposób, by móc przenosić moment skręcający i momenty zginające oraz poziome, pionowe i podłużne siły reakcji podłoża.

EURODRIVESHAFTS