Części do samochodów e-autoparts.pl
części samochodowe » zawieszenie, wahacze, łożyska kół, stabilizator » stabilizator, mocowanie » łącznik stabilizatora Toyota YARIS (_P1_) 1.4 D-4D (NLP10_, NLP10R) (2001.10-2005.09) 75km » 818 0195 10 fag
wybrany samochód: 
Toyota Yaris (_p1_) 1.4 D-4d (nlp10_, Nlp10r) (2001.10-2005.09) 75km
wskazówka - zaloguj się, aby dodać samochód do swojego profilu...

Łącznik stabilizatora 818 0195 10 FAG

818 0195 10 Łącznik stabilizatora FAG
fag 818 0195 10
Łącznik stabilizatora 818 0195 10
818 0195 10
59.00 zł
Kup

dostawa:
kurier od 16 zł
przewidywany termin wysyłki: ?
>5 szt. wysyłka Poniedziałek
>5 szt. wysyłka Wtorek

odbiór osobisty: ?
Włochy - Poniedziałek: powyżej 5 szt.
 
    Ocena:
5/5 (7 ocen)
numer części:

818 0195 10

producent:

FAG

Status produktu: Normalny
Drążek / rozpórkaDrążek skrętny łącznikowy
Długość [mm]95,5
nr EAN4014870395469

  • Informacje
  • N-ry oe
  • Zamienniki
  • Zastosowanie w autach
  • Opinie
  • Zapytaj o produkt

Dodatkowe informacje o produkcie Łącznik stabilizatora 818 0195 10 FAG

Łącznik drążka stabilizatora tył L/P 95,5mm pasuje do: AUDI A1, A3, Q3, TT, SEAT ALHAMBRA, ALTEA, ALTEA XL, LEON, TOLEDO III, SKODA OCTAVIA II, SUPERB II, YETI, VW BEETLE 1.2-3.6 02.03-
numery OEM:
AUDI      1K0 505 465 AA
AUDI      1K0 505 465 C
AUDI      1K0 505 465 J
AUDI      1K0 505 465 K
AUDI      1K0 505 465 R
AUDI      1K0505465AA
AUDI      1K0505465C
AUDI      1K0505465J
AUDI      1K0505465K
AUDI      1K0505465R
SEAT      1K0 505 465 AA
SEAT      1K0 505 465 C
SEAT      1K0 505 465 J
SEAT      1K0 505 465 K
SEAT      1K0 505 465 R
SEAT      1K0505465AA
SEAT      1K0505465C
SEAT      1K0505465J
SEAT      1K0505465K
SEAT      1K0505465R
SKODA      1K0 505 465 AA
SKODA      1K0 505 465 C
SKODA      1K0 505 465 J
SKODA      1K0 505 465 K
SKODA      1K0 505 465 R
SKODA      1K0505465AA
SKODA      1K0505465C
SKODA      1K0505465J
SKODA      1K0505465K
SKODA      1K0505465R
VOLKSWAGEN      1K0 505 465 AA
VOLKSWAGEN      1K0 505 465 C
VOLKSWAGEN      1K0 505 465 J
VOLKSWAGEN      1K0 505 465 K
VOLKSWAGEN      1K0 505 465 R
VOLKSWAGEN      1K0505465AA
VOLKSWAGEN      1K0505465C
VOLKSWAGEN      1K0505465J
VOLKSWAGEN      1K0505465K
VOLKSWAGEN      1K0505465R
FAW-VW      1K0 505 465 K
FAW-VW      1K0505465K
FAW-VW      1KD 505 465 A
FAW-VW      1KD505465A
zamienniki:
Brak danych o zamiennikach

Zastosowanie Łącznik stabilizatora 818 0195 10 FAG w samochodach:

Opinie Klientów o Łącznik stabilizatora 818 0195 10 FAG:

2020-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-12-01
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-04-17
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2024-02-20
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2020-08-07
 5/5
Spoko część)
2024-05-25
 5/5
Oceniający ocenił produkt bez zamieszczania komentarza.
2022-07-25
 5/5
Wzrokowo i namacalnie produkt bardzo dobry A wytrzymałościowo to się okaże.

Łącznik stabilizatora

 

Łącznik stabilizatora jest elementem odpowiedzialnym za połączenie stabilizatora samochodowego z wahaczem lub kolumną zawieszenia. Łącznik stabilizatora współpracuje ze stabilizatorem przeciwdziałając nadmiernemu przechylaniu się jednej strony samochodu id odrywaniu koła od nawierzchni drogi przy skrętach. Stabilizator oddziałuje poprzez łącznik stabilizatora na koło pojazdu, powodując lepsze jego przyleganie do nawierzchni drogi.

Łączniki stabilizatora  wykonywane są w zasadzie z metalu albo plastiku, w zależności od projektu producenta samochodu. Mają zastosowanie w przednim i tylnym zawieszeniu pojazdu oraz przybierają różne kształty, i długości. Łączniki stabilizatora narażone są na uszkodzenia w wyniku jazdy po nierównych drogach, dziurach. Spowodowane jest to ich stosunkowo delikatną konstrukcją. Szacuje się, że łączniki stabilizatora wytrzymują w normalnej eksploatacji 20-30 tysięcy kilometrów. Na ich trwałość ma także wpływ stan całego zawieszenia samochodu.

Typowym objawem uszkodzenia łącznika stabilizatora są stuki dobiegające z okolic zawieszenia podczas jazdy po nierównościach. Eksploatacja pojazdu przy znacznym wybiciu łączników stabilizatora może doprowadzić do uszkodzenia innych podzespołów zawieszenia jak i samych opon. Wymiana łaczników stabilizatora jest stosunkowo łatwa i nie droga, dlatego lepiej nie odkładać jej w czasie i przeprowadzić jak najszybciej po zdiagnozowaniu ich uszkodzenia.

powiązane kategorie:
stabilizator samochodowy
guma stabilizatora
 

Informacje o producencie części zamiennych FAG


Firma FAG jest jednym z wiodących producentów części samochodowych na świecie. Poniżej przedstawiam krótki rys historyczny, zakres produkcji oraz lokalizacje fabryk tej firmy.

Rys historyczny: Firma FAG została założona w 1883 roku w niemieckim mieście Schweinfurt. Pierwotnie była to fabryka łożysk kulkowych, a nazwa "FAG" jest skrótem od niemieckiej nazwy "Fischers Aktien-Gesellschaft". W latach 20. i 30. firma rozszerzyła swoją działalność na produkcję łożysk tocznych i wałów napędowych. W czasie II wojny światowej firma FAG była jednym z głównych dostawców łożysk dla niemieckiego przemysłu zbrojeniowego. Po wojnie firma kontynuowała swoją działalność, skupiając się na produkcji części samochodowych.

Zakres produkcji: FAG produkuje szeroki zakres części samochodowych, w tym łożyska kulkowe, łożyska toczne, łożyska wałeczkowe, układy kierownicze, systemy hamulcowe, układy napędowe oraz elementy zawieszenia. Produkty te są stosowane w różnych typach pojazdów, w tym w samochodach osobowych, ciężarowych, motocyklach oraz pojazdach przemysłowych.

Lokalizacje fabryk: FAG ma swoje fabryki na całym świecie, w tym w Europie, Azji, Ameryce Północnej i Południowej. Niektóre z najważniejszych fabryk firmy to:

  • Schweinfurt w Niemczech, gdzie znajduje się siedziba firmy oraz fabryka produkująca łożyska kulkowe i wałki napędowe;
  • Jinye w Chinach, gdzie produkowane są głównie łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Puebla w Meksyku, gdzie produkowane są łożyska kulkowe i łożyska wałeczkowe;
  • Winsted w Stanach Zjednoczonych, gdzie produkowane są łożyska kulkowe.

Firma FAG jest częścią koncernu Schaeffler Group, który jest jednym z największych producentów łożysk na świecie.