Jednostka | szt. |
Sonda lambda | Ogrzewana |
Gwint zewn. [mm] | M18 x 1,5 |
Rozmiar klucza | 22 |
Liczba przewodów | 4 |
Długość kabli | 350 |
Ciężar [kg] | 0,080 |
Lokalizacja w aucie | z lewej, z prawej |
EAN | 4054224775714 |
Stan | Fabrycznie nowy |
Dodatkowe informacje o produkcie Sonda lambda (liczba przewodów 4, 350mm) 177571 FEBI BILSTEIN
OPEL | 0855266 | |
OPEL | 0855270 | |
OPEL | 098089825 | |
OPEL | 098089826 | |
OPEL | 855266 | |
OPEL | 855270 | |
OPEL | 98089825 | |
OPEL | 98089826 | |
TOYOTA | 89467-02040 | |
TOYOTA | 89467-02070 | |
TOYOTA | 89467-04040 | |
TOYOTA | 89467-04050 | |
TOYOTA | 89467-12010 | |
TOYOTA | 89467-12100 | |
TOYOTA | 89467-12110 | |
TOYOTA | 89467-20030 | |
TOYOTA | 89467-22050 | |
TOYOTA | 89467-26020 | |
TOYOTA | 89467-26040 | |
TOYOTA | 89467-33030 | |
TOYOTA | 89467-41030 | |
TOYOTA | 89467-41040 | |
TOYOTA | 89467-48030 | |
TOYOTA | 89467-48140 | |
TOYOTA | 89467-50050 | |
TOYOTA | 89467-52020 | |
TOYOTA | 89467-52060 | |
TOYOTA | 89467-52070 | |
TOYOTA | 89467-52090 | |
TOYOTA | 89467-52170 | |
TOYOTA | 89467-53040 | |
TOYOTA | 89467-53050 | |
TOYOTA | 89467-60030 | |
TOYOTA | 89467-68020 | |
TOYOTA | 89467-74040 | |
CHEVROLET | 00855266 | |
CHEVROLET | 00855270 | |
CHEVROLET | 855266 | |
CHEVROLET | 855270 | |
CHEVROLET | 88974015 | |
CHEVROLET | 88974383 | |
CHEVROLET | 88975491 | |
CHEVROLET | 98089825 | |
CHEVROLET | 98089826 | |
PONTIAC | 88974015 | |
PONTIAC | 88974383 | |
PONTIAC | 88975491 | |
LEXUS | 89467-22040 | |
LEXUS | 89467-30050 |
Zastosowanie Sonda lambda (liczba przewodów 4, 350mm) 177571 FEBI BILSTEIN w samochodach:
Sonda lambda jest elementem układu wydechowego pojazdu wyposażonego w silnik spalinowy. Jej zadaniem jest pomiar stężenie tlenu w gazach spalinowych wykorzystujących się z silnika.
W samochodzie mogą występować dwie lub jedna sonda lambda. W przypadku występowania dwóch sond lambda mówi się o sądzie regulacyjnej i diagnostycznej albo montowanej przed i za katalizatorem. W przypadku występowania pojedynczej sondy lambda jest ona montowana zazwyczaj w kolektorze wydechowym silnika.
Zmierzona ilość pozostałego tlenu w gazach spalinowych pozwala na właściwy dobór mieszanki paliwowo powietrznej, a tym samym zminimalizowanie emisji szkodliwych substancji oraz maksymalne wykorzystywanie paliwa i procesie spalania.
Febi jest niemiecką firmą produkującą części zamienne do samochodów. Została założona w 1844 roku i od tego czas do dziś jest jednym z liderów rynku produkcji części samochodowych. Firma produkuje szeroką gamę produktów, w tym łożyska, elementy zawieszenia, tłumiki, amortyzatory i wiele innych.
Febi ma swoje fabryki i centra dystrybucji w Niemczech, a także biura sprzedaży i centra logistyczne w wielu krajach na całym świecie.
Firma stale inwestuje w nowoczesne technologie i maszyny, aby zapewnić najlepsze produkty i usługi swoim klientom. Febi jest znany z wysokiej jakości produktów, innowacji i długiej historii usług dla branży motoryzacyjnej.